•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Michael - 5 oktober 2010 22:12






Inte meningen att låta er vänta.

Inte gått ner efter äpple ännu tyvärr.

Jag springer ner nu...



WAIT PLZ !



Tillbaka igen...

Men nu ska jag nog ta och krypa ner.

Trots att jag börjar sent och sambo ledig får

jag nog pallra mig upp.



Sambon är på vinkväll och kommer troligen

vara smått rund under fötterna.

Jobbade natten som var och har inte sovit ännu.

Gissa om det slår hårt då ?



( Roligt att reta henne )



Men nu blir det natten.

Sov Gott alla Sötfisar...



 

Av Michael - 5 oktober 2010 21:49







FBK Loooosade...

( gråter en skvätt )



Vann 649:- på Stryktipset i helgen.

( andel delat på 20 )

Tänk om vi hade haft 13 rätt

då hade varje andel varit värd över 60.000:-



Nyfriserad, nyduschad och hunden rastad.

Vad ska man nu hitta på då tro ?

Sugen på kvällsmat men orkar inte gå ner och göra något.

Känns tryggt för magen eller ?



Kanske ett äpple går ner.

Ska fortfarande gå ner och hämta ett dock.

Hmmm... Ska man verkligen orka ?



Jag funderar en stund.

Väntar ni ???


  



Av Michael - 5 oktober 2010 18:31







" Fit for a King "



Eller en lönnfet snart 42-årig gubbe.

Korv med bröd fick det bli.

Började 12 och slutade prick 18.



Känner mig rätt bra i kropp och själ.

Surfar en sådär 30 minuter till sen blir det ishockey

för resten av kvällen.



FBK spelar borta idag mot BRYNÄS...

Håll tummarna nu ! 

Av Michael - 5 oktober 2010 07:19








När ska man inse ?

Hur länge ska man orka ?

När tar det stopp ?



Sonen somnade med kläderna på.

Han kom upp ur sängen fortare än mig.

Sitter som en fågelholk och vet ingenting...



Om 3 timmar ska jag vara med sambon

på Habiliteringen så jag får nog ta en kort

powernap innan annars kommer jag gäspa

ihjäl mig känner jag.



Men nu ska sonen ha frukost.

Får snällt vakna till nu annars

kommer det ske en olycka när jag går ner...

Har hänt förr och det var smärtsamt.



Ha en skön dag mina vänner !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards