•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2010

Av Michael - 9 oktober 2010 21:16








Allt såg ut att bli en trevlig avslutning

på kvällen men det vart inte som vi hoppades.

Sonens humör gör saker lite svårare att hantera.

Sen hjälper det inte att jag har samma korta stubin

så jag struntade i att gå ner när sonens utbrott

gick av stapeln...



Vi skulle spela Wii

Men han har inte sin bästa kväll

just nu och nu är dottern och han som 2

världskrig så jag ska inte gå ner...



Hmmm...

Kanske ska lägga mig istället och sova bort

resten av denna lördag.



Tråkigt när det inte blir som man önskar.

Önskar er andra en fortsatt trevlig kväll

och en God Natt...




    

Av Michael - 9 oktober 2010 10:25







Jag och Leo såg en hund

med blåljus igår...

Aldrig sett min lilla prutt stanna

till och stirra så förvånat.



Ska nog fixa ett till min med...


Man vart lika förvånad som han när vi gick på

cykelvägen och såg något blått komma

blinkande i zick zack mönster över

hela vägbanan bakom en cykel...



Nu ska jag bara finna en sån.

Men först frukost...


Kommer du då Marika ?

Av Michael - 9 oktober 2010 09:24







Tagit mig sakt upp ur sängen.

Ingen sovmorgon idag heller.

Är genomtrött men ligger bara och vrider mig i sängen

så då kan man lika bra gå upp istället.



Funderar på att cykla till affären och köpa

nygräddat bröd till frukost.

Eller om man ska vänta en stund tills spelbutiken

har öppnat så jag kan hämta stryktipset på

samma gång och slippa cykla 2 gånger...



Jag chansar, tar sats... ger mig av...



Ha en riktigt god morgon !

Av Michael - 8 oktober 2010 19:15







Nää de orkar ja inte med...



Kroppen helt slut.

Huvudet är på samma spår.

Blir snarare så att jag antingen

kryper ner i soffan med en film eller

somnar tidigt i sängen till film eller lite zappande...



Hoppas vädret håller upp imorgon.

Såg från jobbets kontrosfönster höstens

underbara färger i trädtopparna

och det fick mina fingrar att rycka till...


" fota, fota, fota"



Suget är enormt just nu...

Av Michael - 7 oktober 2010 22:46







Kroppens alla vätskor helt borta.

Har med kollegor idag slitat som en

"riktigt" tomte...



Känner att kroppen verkligen ska

må bra av vilan i helgen.

Enda som inte värker just nu är väl skallen.

Alltid något positivt.



Ska nog börja fundera på att krypa ner.

Alfons Syndromet håller mig kvar tyvärr.

Men jag känner att JB kommer dunka skiten

ur Alfons ikväll så jag får lyssna till den gamle

vise mannen med pulversäcken...



Önskar er alla en

God Natt



 

Av Michael - 7 oktober 2010 08:28







Har egentligen inget med religion att göra.

Jag bara valde det som kom ur pannan.

Orkar som sagt inte göra frukost idag.

Så det fick bli det som låg framme.


1 dricka & påse chips...



Hahahaha...

Nej inte ens jag börjar min frukost

på detta hemska sätt.

Men jag är nog dock snudd på.



Gissar att "Biggest Loser"

och Anneli Sundlöf kommer

opponera sig så jag låter intaget vara

en väl bevarad hemlighet...


  



Dags att ladda inför

Personalmötet...

*ryser*



Önskar er alla en riktigt

Underbar dag...

Av Michael - 6 oktober 2010 22:13







Hej hopp !



Liten språngmarsch med hunden på vägen

hem var säkert inget grannarna ville

höra innan dom ska sova.



112 kg dundrade fram över asfalten

eftersom det ösregnade ute.

Trevligt att mitt knä höll trots

att det var 200 meter.



Sen inte idealet att löpa i foppatofflor.

Regnet plaskade runt fötterna så nu ska jag

krypa ner under täcket.



Ja Jana klockan är bara lite efter 22

men nu säger farbror round up

godnatt för andra gången...



- Dröm Sött -

Av Michael - 6 oktober 2010 21:40








Inte ?



Det gör jag och det doftar underbart gott.

Nygräddade våfflor som hägrar.

Önskar alla en underbart


God Natt !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards