•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2010

Av Michael - 23 oktober 2010 09:10







Ingen direkt sovmorgon men känner mig

trots detta väldigt pigg ändå.

Bara få vakna i lugn och ro, zappa lite

på tv sen sakta röra sig ur sängen utan stress

vekar vara en mirakelkur för min del.



Ja va händer idag tro...


  • Frukost
  • Hunden
  • Middag
  • Ishockey Färjestad - Södertälje
  • Familjemys (hoppas kunde man)
  • Film (Kanske)


Kanske något av detta kommer ske.

Man kan bara leva på hoppet.

Betar av den första punkten nu...



Av Michael - 22 oktober 2010 23:35







JB har kastat någe på mig nu i 30 minuter ungefär.

Har gäspat nästan oavbrutet.

Undrar om han försöker berätta något ???



Vidrigt trött så kanska ska sluta

medans man ligger på topp och säga godnatt.

Men plötsligt när man är precis på kanten ja

då kommer JB i konflikt med Alfons...

Ja ni vet "Ska bara" fenomenet dker upp.



Spelar lite Youtube musik och så när sista

spelat klart säger man att en enda låt till

sen får det vara bra...

Vet med mig att det blir inte så.

Min HDD (hjärnan) har massa musik

och den verkar alltid komma frma nu när

jag ska krypa ner i sängen...



Märkliga saker detta !



Men nu får det bli sängen.



 

Av Michael - 22 oktober 2010 21:23







Va pinkenödig jag är och otroligt

omotiverad till att gå ut med hunden.

Men det skall göras så jag får lyfta säcken ur

stolen och göra min och hundens blåsa en stor tjänst...



See Yaa !



  

Av Michael - 22 oktober 2010 19:49






Har lagt sig här hemma.

Bara jag och sonen hemma snart eftersom

dottern skulle tydligen ut och

sambon ska till jobbet nu...



Va fan ska man hitta på egentligen ?

Vill se film men sonen släpper inte

ifrån sig tv:n där nere och där vill jag se filmen

eftersom vi naturligtvis har hemma-bio systemet...



Får stilla mig en stund till och leka lite med

Photoshop...



Va hittar ni på ?



    

Av Michael - 21 oktober 2010 21:32






Att kasta sig in i duschen före hundpromenaden.

Snöblandat och iskalla vindar.

Inte ens det störde Leo som gick med nosen före i snöblasket.

Han bokstavligen ÄLSKAR snööö...


Eller syns inte detta ?


 


Man känner verkligen iver i hans kropp

så fort snön faller ute...

Han vill ut och tjurrusa i drivorna

& man kan med friskt minne komma ihåg

hur snödrivorna låg högt över och inte roliga alls...



Snart dags igen för att krypa ner.

08-17 imorgon sen är det helg.

Saknar jobbet ute i butiken med faktiskt.

Kundrelationen är speciell både i och

utanför butiken och det känns lite roligt...



Kryper ner och önskar alla

en riktigt God Natt...



•*¨*•☆¸.•*¨*• Sov Gott •*¨*•☆¸.•*¨*•

Av Michael - 21 oktober 2010 20:47







Det kom på förmiddagen och det kom

nu igen för ungefär 1 timma sen.

Paniken utlöses !



Njaaa...

Så farligt är det väl inte men snacket går.

- Kommer bli värre än sist.

- Hur ska det gå denna gången ?



Rena följetongen om hur mycket

snö som ska komma denna gång.

Vi är förberedda !



Snöspadar och Snöslädar finns

på Vargöns Järnhandel !



Nu sista perioden av matchen...

Av Michael - 20 oktober 2010 21:54







En riktig brakmiddag idag.

Fläskfilé med pommes.

Inte alltid man lyxar till en onsdagskväll.

Idag hade affären kort datum på gott kött

så då får man passa på och inget dumt val alls.



Inget speciellt att se på tv ikväll.

Eller så har jag helt enkelt missat något eftersom

vi fastnade först på en urkass film egentligen

på C+ sen avslutade jag tv tittandet med

Pimp My Ride på Mtv...



Dags att krypa ner och förbereda

sig för den kommande snöyran

som allt och alla varnar för.

Får vi snart plocka fram alla

våra snöskyfflar och snöslädar...



Vem vet...


Kanske får sätta snökedjor på

cykeldäcken imorgon...



Nej nu ska jag inte tråka ut er mer...

Sköt om er och sov gott.



 

Av Michael - 19 oktober 2010 22:07







Nu får det vara nog.



Kan inte fortsätta så här mera.

Jag måste bara få lätta mitt hjärta...


.

.

.

.

.


 



Näää fan ja struntar i det.

Lägger mig och sover på saken istället.

Godnatt mina vänner och sov gott

alla Troll & Prinsessor...



Tomten...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards