•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Michael - 27 maj 2009 22:31




Tanken på nytt golv på altanen...

Pengar finns inte utan måste gå till annat tyvärr. Såg verkligen fram emot att lägga detta och få varma fötter för det gör mycket att få bort det kalla stengolv. Trä värms upp snabbare än sten så därför ville jag har det som lite isolering...


Men nu får jag släppa detta och hitta på annat annars blir jag bara nedstämd... Får se om det finns annat som kan pigga upp eller få mig på andra tankar istället. Hade trevligt samtal med mina grannar efter promenaden med Leo.


Han är som en pilsk virvelvind när han känner sin mamma löper och träffar han då sina uppfödare får han tokspel och studsar som en Kalmartrissa hela tiden... Tur att dem hanterar han på rätt sätt för det är inte alla som uppskattar en flygande studdsboll alltid heller...


Sent nu men ska ta lite kvällsmat sen blir det nog sängen...

Har samtal att ringa imorgon och annat som jag hoppas skingrar tankarna från allt elände. Hoppas ni får en riktigt God Natts sömn !!!


Sov Gott


 

Av Michael - 27 maj 2009 19:21




Redo för en ny blogg med massa att berätta...

Tyvärr vart det inga större bravader att skriva om direkt.

Jag och sonen hjälpte min mor att handla sen åkte vi hem för att laga middag... Dagens Meny: Pulvermos med gräddsås och köttbullar.


Inget med näring i direkt men det mättade magen och det som räknas eller hur ? Vad har ni ätit för gott idag ?

Ligger mest i sängen och inväntar 9-slaget så jag och Leo kan gå ut... Vi väntar lite extra så kan vi möta sambon som slutar jobbet.


Hur ser eran kväll ut ?



Av Michael - 27 maj 2009 15:15




Kanske du har lust att kika in på mina auktioner...

Har lagt ut lite av varje på TRADERA så kika in om du har lust.

Kom gärna med frågor om andra motiv som du kanske vill se...


Kram Micke

Av Michael - 27 maj 2009 14:02




Hoppas det går som jag önskar nu då.

Blanketten är påskriven och mer info om detta kommer nästa vecka...

Kommer bli mindre bloggande på dagarna från nästa vecka men kommer inte glömma av någon utav er så glöm dem tankarna.


Kommer kanske ha mer att skriva om på kvällarna istället hoppas jag på.

Hoppas jag inte stupar direkt efter middagen bara...

Vädret idag suger "getpung" vi har full storm och det är inte alls roligt att gå ut idag. Visst det är bättre än ösregn men man vill ju slippa vara förankrad i en tross för att stå stadigt på marken.


Tar mig en Piggelin och funderar på dagens middag...

Sambon jobbar ju så vi får komma på eget idag jag och barnen. Oftast jag som kommer på men sambon som tillagar det göttigt.


Haft besök idag från snickarn som ska "ÄNTLIGEN" lägga in nytt golv i vardagsrummet. Vi får ekgolv tyckte jag han sa men vi fick inte välja uta blir tilldelat förmodligen det billigaste... Gör mig inget för det kommer se 110% bättre ut än det utslitna vi har nu som legat sen 1981...


Fortsätter med glassen...

Av Michael - 27 maj 2009 12:42




Försöker klänga mig fast i en livlina så länge det går nu.

Hoppas allt går som det ska annars går det käpprätt 2 trappor ner...


Hörs senare !

Av Michael - 27 maj 2009 12:18

   ATT JAG LEVER... MEN INTE MER

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards