•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Michael - 31 maj 2009 21:37




Har inget gjort egentligen utan inväntar att sambon ska komma hem sen börjar jag bära dom tunga sakerna så slipper hon.

Eller kanske tar lite hjälp vid dörröppningen för jag kan inte svälja min egna rö... oops sorry inge fula ord nu...


Har märkt ett roligt fenomen denna helgen och att när det kommer lappar från Hyresvärden om att tomterna ska granskas och att dom bör vara väl skötta så rusar folk ut som arbetsmyror och vi grannar i nära skara sitter och ler med en enda sak i tankarna... Varför inte göra det oftare ?


Vår fiende Jambo Gook är ett sådant exempel...

Han får spratt när hyresvärden skrämmer upp han med att nu får han klippa sin kohage där han odlar, gräs, kirschkål, maskrosor och f-n om det inte växer småträd där med som frösatt sig...


Tror min trädgård ser värst ut... (Ja Jana faktiskt)

Eftersom det ska renoveras här står allt bröte på gräsmattan och man tror det är gräsmatteloppis typ...


Skitsamma...!!! =o)

Nu är sambon hemma så nu ska vi börja.

Ha en skön fortsättning på kvällen & kommer jag inte in senare önskar jag er en riktigt God Natt... Kram





Av Michael - 31 maj 2009 15:50




Ikväll ska alltsom vistas på golvet i vardagsrummet ställas ut på altanen så att snickarn kan lägga nytt ekgolv med start 07:30 *pust*

Sambon önskade att JAG ! (har ni hört) skulle packa ner det dyra porslinet och glasen i lådor... JAG ! ... som inte ens kan packa matvaror i påse när vi handlar mat ska göra detta uppdrag...


Ska försöka slinka undan detta och tar barskåpet...

(häller ut och gör en Emil) Ja ni vet vad jag menar hoppas jag, Han hällde ut Fru Petrell´s vin för att han sett effekten av spritmissbruk och hävdade att han gjorde det för att stävja drickandet... hahaha


Har vattnat rabatterna och borde egentligen ta gräsmattan med men den är full av altanmöbler och annat som egentligen borde stå på altanen. Middagen avklarade vi nyss med i form av varmkorv med bröd *mums*


Återkommer senare...




Av Michael - 31 maj 2009 11:56




Har vi hunnit med att fira i alla former...

Vi började med sambon imorse som 

väcktes klockan 9 utan frukost men väl av present

som sonen gav henne från oss alla.



Sen fick vi åka ut och köpa paket till min mor som fick en pistol att koppla till vattenslangen så hon kan vattna rabatterna.

Hade gett henne en stor bukett med vit syren som jag plockade samtidigt som jag rastade Leo...


På tal om Leo... Ja han har ju en mamma med som han så gärna ville fira men det var ju ingen som öppnade (mutter) när vi ringde på så han fick snällt lämna benet utanför och med ett kort till mamma som hans matte rev sönder... *fniss*

Men visst vart det vackert ?



Tur man sparar i datorn och inte river sönder... *blink*

Av Michael - 31 maj 2009 08:46




 ..... GRATTIS TILL ALLA MÖDRAR/MAMMOR PÅ MORS DAG .....  

         

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards