•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 26 april 2009

En ny framtid...

Av Michael - 26 april 2009 22:52




Finns numera för vår gräsmatta...

Har vattnat, eller dränkt den har jag gjort idag.

Hoppas nu bara att den tar sig och blir grön och fin... Har drömt och funderat på nya planteringar och just nu står detta på min önskelista:

(Klicka gärna på namnet för bild)



Finns en del andra växter, blommor, buskar som jag vill ha men det kommer efter hand när jag byggt ut på baksidan... Men för stunden ser denna listan komplett ut och jag får fundera på platser i trädgården där jag kan parkera alla mina växter...


Min sons shopping var en succé enligt honom själv för han har varit otroligt glad idag resterande del av kvällen. BR Leksaker hade ju 20% rabatt så han fick en Actionfigur och sen ett lasersvärd med belysning som man även kan ha som en ficklampa... Ju mörkare det har vart ju roligare har han haft så denna sak var en lyckoträff...


Nej nu börjar ögonlocken att rycka och det är ett tecken på att JB har gjort Entré och han vill att jag ska krypa ner. Imorgon ska sambon "provjobba" för att se om detta är rätt jobb och om hon är rätt person för jobbet i arbetsgivarens tycke & smak... (Håller Tummarna)


Önskar er alla vänner God Natt... (Tack för att ni finns)






 
 
Annelie

Annelie

27 april 2009 06:30

Hoppas verkligen det funkar bra för din kära sambo på jobbet.
Du verkar gilla detta med trädgård skarpt.
Kanske vore nåt för dig att jobba med..??!!

Ha det bäst och en trevlig ny vecka står på lut.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
mickis

mickis

27 april 2009 09:05

hoppas trädgårdsarbetaren får en härlig måndag :)

http://mermickis.blogspot.com

 
lastbilstanten

lastbilstanten

27 april 2009 23:21

Forsythia har vi här hemma. Den blommar något alldeles sanslöst just nu!! Vacker som hejsan. Resten av sommaren är den dock "bara" grön... men då får man se till att ha något annat som blommar!

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards