•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Michael - 30 april 2009 13:17



Önskar jag er alla...

Inte en aning om jag hinner skriva mer innan vi ska ut och se på elden.

Blir picknick ute och sen se på elden och fyrverkerier...


 



Av Michael - 30 april 2009 12:53




Har vi varit fram tills nu...

Först iväg med ungarna till skolan sen tog sambon ut hunden medans jag tog frukost. Ut och byta till sommardäck på våran bil sen iväg till Shell/7 Eleven för att spola av och tvätta fälgarna... 


Nu blänker fälgarna som aldrig förr och bilen är nydammsugen och glänser så vackert inne och ute... Sen när vi skulle pumpa däcken ringer vår dotter hemifrånoch undrade först var vi var och sen ville hon att vi skulle komma hem direkt för hon ville prata med sambon.


Andan i halsen trodde man att nu har helvetet brakat loss i skolan eftersom hon var hemma. Vi åker hem och möter henne sittandes på parkeringen och hon börjar svamla högt om allt mellan himmel & jord.

Jag avbryter och frågar vad som hänt och vad hon ville varpå 6-7 av hennes klasskompisar kommer rusande och börjar sjunga för min sambo sen avslutar med ett hurrande som hördes över hela parkeringen...


Jag gömmer mig under luvan för man ville bara sjunka under marken... Fin gest emot sambon men jag ville inte vara där. " Macho-Lasse" *asg*

Men in med vår bil i garaget sen ut med domkraften igen sen byta däcken på moderns bil så nu kan hon köra lagligt med...


Slutkörd... (vilar)





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards