•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Michael - 18 oktober 2009 10:55





Är det verkligen idag så jag undvek frukosten

och tog mig en 1 timmas promenad med Leo i det underbara höstvädret...


Lite kalla vindar men solen skiner himlen är klarblå så vem bryr sig om kalla vindar

när det finns varma kläder. Kanske bara borde ha haft stövlar på mig om jag ska rasta

Leo på en åker för mina fötter är lite våta och kalla just nu...


Tänkte ta mig frukost men smöret är slut så antingen skippar jag födointaget helt

och inväntar middagen eller så tar jag cykeln till Netto och köper nytt...

Kan mycket väl klara mig utan smör men barnen och sambon är lite mer kinkiga

på den punkten så har sambon köpt bröd igår får väl jag ta mig till affären för att köpa

smör eller va tycker ni ?


Hoppas ni har lika underbart väder som jag har...


Kramar om

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards