•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Michael - 1 oktober 2009 22:01





Sen är det äntligen helg...


Jag får sova ut och det känns verkligen helt underbart.

Aldrig har jag saknat sovandet så mycket som idag under tiden jag jobbade.

Hade huvudvärk från det jag gick upp till 1 timma före vi gick hem.



Köpte med mig 5 vackra rosor hem till sambon som fått slita med städningen i veckan som varit när jag varit genomsyrad av influensan och jag hade verkligen inga krafter alls och ville därför visa en liten uppskatting...

Är fortfarande inte bra och idag hade jag verkligen en skitjobbig dag med huvudvärk och sprängande värk i mina knän

eftersom jag har stått i kassan HELA dagen med små utflykter för rast i 45 minuter...



Fick god middag när jag kom hem i form av Tacos och det tackar man inte nej till.

Min son hade valt detta så trots att vi egentligen brukar äta det på fredagar så slank det ner utan

protester idag...



Tror ni inte att jag glömde kameran när jag cyklade till jobbet imorse... Som tur var det ingen dimma över vattnet idag men däremot en underbar solnedgång när jag cyklade hem så jag fick uthärda och hoppas på morgondagen och att jag har mer tid på mig då annars har jag hela helgen på mig.



Men nu är det sängdags...

Ska bara kika in på Facebook en snabbis sen kryper jag ner.


Kollar in hos er imorgon !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards