•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Michael - 21 oktober 2009 23:03






MALIN (VEM F-N DET NU ÄR) ANSER ATT

JAG TYDLIGEN SER UT SOM EN NAZIST !!!

HUR FAN KAN MAN YTTRA SIG PÅ DET VISET ???


MENAR HON/DU PÅ FULLT ALLVAR ATT ALLA MÄN KVINNOR

SOM HAR 2 MILLIMETER HÅR PÅ HUVUDET ÄR NAZISTER ???


ALLA SOM HAR TAPPAT HÅRET P.G.A CANCER T.E.X ÄR DÅ OCKSÅ NAZISTER

ENLIGT DIG ELLER VAD ???


FÖR F-N TÄNK DIG FÖR INNAN DU GÅR TILL ORDA !!!


JAG HAR VALT ATT KLIPPA MITT HÅR KORT EFTERSOM JAG GILLAR DET

OCH FÖR ATT JAG ÄR DIABETIKER VILKET GÖR ATT LÅNGT HÅR

FÅR MIN HÅRBOTTEN ATT KLIA HEJDLÖST !!!


EN ANSER DU ATT JAG SER UT SOM EN NAZIST OCH DET GÖR DIG GLADARE

TYCKER JAG DU SKA SLUTA LÄSA DENNA BLOGGEN DIREKT FÖR

DEN IDEOLOGIN EN "NASSE" STÅR FÖR FINNS INTE I MITT

TANKESÄTT ALLS...


TACK FÖR ORDET !!!


( Emma-Pemma )


Jag hoppas också att någon kommer med förslag på detta egedomliga

ord du hittat på... ;)


Av Michael - 21 oktober 2009 21:49





" URPINGARNA "


Betyder...?

Fick nyss läsa att på Greys Anatomi fanns det just "Urpingare" och jag kan

inte för mitt liv begripa vad det betyder.

Kan iofs varit en felstavning men får inte ihop orden till något direkt

sammanhängande faktiskt...



Jag hoppas att någon kan förklara ordets betydelse.



Visste ni att jag har Sveriges sämsta smygarhund ?

Han är totalt kass på att smyga sig på sambon som skulle öppna garaget.

Tänkte vänta tills hon gått ur bilen och stängt garaget sen släppa Leo

men den dreggel-pellen trycker sig fram och visar sig direkt ich förstör halva

nöjet den klanten... =)



Men han är förbannat söt dock !


 

Av Michael - 21 oktober 2009 21:00






Nu är det ju Oskyldigt Dömd direkt efter snickarn...

Hade inte en tanke på detta så nu rusar jag tillbaka igen.


Kollar ni ?

Av Michael - 21 oktober 2009 19:34






Arga Snickarn...


Ska ni kolla eller är det annat på schemat ?

Av Michael - 21 oktober 2009 13:09





Vinkvällen med "tjejerna" var allt annat än trevligt för min del som blev förvisad

till övre våningen med barnen och tv:n.


Men huvudsaken är att sambon hade roligt...


Besöket på VCT var mycket bättre än jag hade vågathoppas på.

Proverna var enligt min sköterska dom bästa när hon såg på långtidssockret.

Även blodtrycket var mycket bättre ( 118/75 ) än förra gången som var för lågt.


Har ändrat medicineringen och kanske nästa gång ligger mina värden mycket bättre till

och kan accepteras som framsteg.

Dessvärre kommer jag få massa remisser nu till sjukhuset för följande:


  • Höften *Ortopeden
  • Vaden (Åderbråck i muskelvävnad) *Röntgen
  • Vänsterben ( 2cm kort) *Ortopeden
  • + lite andra saker...

Så nu får jag hoppas att allt kommer ske på samma dag för annars

får jag sjukskriva mig flera olika dagar och det vill man ju inte göra för jag

vill faktiskt jobba så mycket jag kan...



 

Av Michael - 21 oktober 2009 08:56





Än så länge är ju dina kommentarer ganska harmlösa men visst har jag plockat bort både dina elaka

ord men även andra "fjortis" kommentarer som inte ser dagens ljus i denna blogg... Vad som sen sägs är inget jag stoppar i ryggsäcken utan glömmer av fortare än frukosten glider ner i magen.



Godmorgon på er förresten...


Vaknade tidigt som vanligt trots att det är min lediga dag.

Ska försöka få ner lite föda i kroppen, fylla på blåsan med vatten så jag kan lämna prover på VCT

klockan 10... ska även lämna blodprover sen in till sköterskan och få spöstraff

för alla missade möten jag skulle varit på men eftersom jag ingen tid har i tidsbanken

får jag snällt komma då jag har tid...


Gårdagen gick ungefär som den brukade när sambon har vinkväll.

Ja ni kvinnor som kommenterat hur ni var avis kan jag inte begripa mig på alls =)

En massa tjatter utan dess like, massa skitprat, skvaller... Det var INGET för mig

och det kommer ni dröja minst 5-6 månader innan de kommer hit igen


TACK GODE GUD FÖR DETTA ! ! !


AMEN


Och med denna bön avslutar jag bloggen för frukost sen till nålfabriken...


Sköt om er !


 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards