•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Michael - 10 oktober 2009 18:18





Rakt över disc med Clabbe före fotbollen...


Maten ligger som en tung gråsten i magsäcken. Sonen fick välja idag och mina första

gissning var köttfärssås men han valde faktiskt gräddstuvad pyttipanna vilket förvånade även mig.



Ishockeymatchen gick bra idag och det kändes skönt med en seger över Skansen som besegrades med 2 - 1

och Färjestad är nu obesegrade HEMMA i 23 matcher och är väl en liten tröst efter fiaskot mot HV...


Hur ska fotbollen sluta då mot Danmark efter Zlatans upphausade tjat om att han ska avgöra i första halvlek.

Kanske ska lugna ner sig ett halvt hekto och tänka på att det var ett tag sen Sverige besegrade Danmark på hemmaplan men visst ska jag hålla tummarna men även gôtta mig med chips och dricka =)



Glider in i Clabbe dimman och önskar er en fortsatt mysig kväll... ;o)



 




Av Michael - 10 oktober 2009 14:18






Somnade till i sonens saccosäck när jag kollade på Monsters vs Aliens...

Tyckte den var roande men störde mig lite av det svenska talet. Jag som är äldre roas mer av det engelska

talet och skämten förstår man mer än barnen gör... Tyvärr var jag så trött eftersom jag vaknade 3 inatt och somnade inte igen förrän efter halv 6 så jag gjorde inte filmen rättvisa tyvärr...


Idag står på schemat följande:


  • Hockey - Färjestad vs Djurgården ( Skansen )
  • Middag -  ( ? )
  • Fotboll - Danmark vs Sverige ( HEJA SVERIGE )
  • Film - Johan Falk...

Tycker jag låter som en hyfsad kväll eller hur ?

Vad ska ni själva hitta på ikväll ???


 

Av Michael - 10 oktober 2009 11:20





Hunden rastad, frukosten avklarad, nu slappar jag endast och funderar på livet i största allmänhet.

Vädret är solklart +7,3 och kanske borde man kila ut och fota lite men jag vet inte om lusten infinner sig.



Fattar ni...

Dottern finns med på en sida som heter fotodagboken och på denna sida har dessa ungdomar som försökte

bränna ner skolan fotat bilder på sig själva och lagt ut dom på sidan... Snacka om idioter på elitnivå !

Ungdomarna är mellan 14-17 år gamla och tydligen förstånd som en fiskmås...



Jaha... Mitt i allt Facebookande ringer min moder och undrar om jag vill ha hennes enorma palm som hon tydligen

inte vill eller har plats för längre. Hoppas bara jag kan förvalta den annars får man höra det i all evighet hur slarvig jag är... :)


Återkommer !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards