•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Michael - 17 oktober 2009 19:53






Gjorde jag på vägen hem...


Jobbet i sig gick ganska bra och jag ansåg mig hålla god min gentemot

kunderna sen om de ansåg mig se för jävlig ut vet jag inte men jag hade " ren påse i mjölet "

ja ni ser hur jag skriver... ( Tar inte bort det för jag gilla det )


På vägen hem efter att jag kom ut i friska luften och njöt av solens sköna strålar började en lång kamp mot att förhindra mitt evinnerliga gäspande. Kan säga att det var tur det fanns skyddsräcken på

vissa ställen och jag höll på att gäspa mig ner i diket en gång

och andra gången nästan in i en lyktsolpe...


Sen trodde jag att ja skulle orka duscha men jag satte mig i soffan och *VIPS* slank jag ner liggande

och innan jag visste ordet av det så somna jag och det tog inte mer än kanske

5-6 minuter sen stensov jag i kanske 15-20 minuter tills sambon kom skrikande...


Somnade faktiskt om igen liten stund men sen gick jag upp och höll mig vaken tills

maten var klar då vart man INTE piggare efter den ska medges ( känner ni igen ? )

Och nu sitter jag här och bara väntar på att klockan ska närma sig 21

då ska Leo ut sen ska jag krypa ner i sängen och somna som en gris... ( Hoppas )


Hoppas jag inte förstört eran kväll nu med mitt svammel...

Eller va säger du Nixdorf ???


GODNATT !!!

Av Michael - 17 oktober 2009 07:16






Hur ska detta gå att arbeta efter mindre än 5 timmars sömn inatt.

Var hur svårt som helst att sova och tror jag släckte korpgluggarna efter 2 inatt

och vaknade klockan 7...


Jag mår och känner mig som en klubbad grottkvinna just nu och senare under dagen

kan jag garantera att jag känner mig som om jag gått 12 ronder mot Mike Tyson...


Varför utsätter jag mig för denna sortens tortyr ?


Snart kommer sambon hem så jag få göra mig iordning, äta, ut med hunden sen

cykla till jobbet i dessa iskalla vindar som viner ute...


Ha en varm underbar Lördag mina vänner !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards