•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Michael - 24 oktober 2009 20:23





SKIT !



FBK ligger under med 0 - 1 hemma mot Luleå så

deras hemmasvit stannar på 24 segrar tyvärr...



Hann med marknaden idag och fick med hem hela 5 renkorvar varav första

gick åt efter 10 minuter då hela familjen + Leo & dotterns kompis frossade

i smarrig renkorv...



Efter att vi kom hem från marknaden har vi spelat Wii och jag fick spela för första

gången ( hör och häpna ) och jag kände att detta kan bli vanebildande med att spela bowling

och boxas. Hur ska denna helgen sluta tro...



Har precis fått i oss Tacos !


Ska faktiskt se lite tv nu och snart kommer en kompis till dottern som ska sova över

så då försvinner friden direkt... =)


Hur ser er kväll ut ?

Av Michael - 24 oktober 2009 08:06






Sonen vaknar självmant strax före 8 och inte en tanke på vare sig marknad eller

frukost utan när jag frågar han om han ska gå ut idag svarar han

- Njaa jag ska spela lite Wii...


Så nu spelar han baseball i bara kallingarna i vardagsrummet...

( Vad ska grannarna tro )


Innan jag signar ut vill jag berätta om en liten episod som uppstod

mellan mig och en kollega.

Vi pratade om olika varors kategorier och skulle fastställa deras rätta plats

när vi kom till ljusstakar som då skulle placeras under "belysning"

och just i det ögonblicket kunde jag ha bitit tungan av mig eftersom jag fick tanken


" men ska staken mellan benen klassas som husdjur? "


sen började jag gapskratta utan att tala om varför så det såg kanske lite

märkligt ut men det kunde jag bjuda på tyckte jag...


Dags för Jobbet !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards