•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Michael - 4 oktober 2009 21:38





Vill man ha riktig action ska man INTE se på Kommisarien och Havet för den dubbade serien

är nog det sämsta som visats anser jag.


Nej man ska tydligen anlägga en brand på skolan där min dotter går.

Verkade som allt var under kontroll när jag och Leo var där. Blev förbannad

på min dotter som fick reda på händelsen och börjar jubla.


Inte en tanke på vad som skett eller om någon kan ha skadats med tanke på att gymnastikhallen

uthyrs och städet som jobbar kvällar. Som tur tror jag inte det kommer ske avbrott i skolundervisningen som många elever jag mötte cyklandes hoppats på...


Visst kan man önska att man blir fri från skolan men bränna ner den är knappast den

rätta metoden och jag hoppas verkligen polisen får fast den eller dom fega satar som

OM den nu anlades åker dit och får kännbart straff...


Tack för ordet...! ! !


 





Av Michael - 4 oktober 2009 18:03


 



Men har man motionerat är det en bra anledning att vara allt de där jag skrev så man ska väl inte klaga

då utan ruska av sig och gå vidare. Hade ungefär samma tid idag, 48 minuter drygt på 6 kilometer i hällande

ösregn och rinnande näsa. Men fick ingen kramp idag och jag tror det beror på skobytet denna gången och att jag inte som förra gången sprang i nedförsbackarna ( mitt dumma nöt ) med mitt onda knä som höll idag...



Ska snart kasta mig på sängen och se en film tänkte jag...

Önskar er alla en underbar fortsättning på kvällen.

Ätit massa bullar ???


 




Av Michael - 4 oktober 2009 13:51





Gårdagen var ingen vidare pigg dag...

Shopping på Överby och inte bra för en man som ÄLSKAR att beskåda höga klackar.

Hela shoppingcentret var ju full av stövlar, skor ja u name it och jag vet inte varför det berör mig så.

Men man hade mer eller mindre nackspärr och resten av dagen klapprade klackarna i skallen på mig :o)



Skulle shoppa på Coop med sambons mormor som sedan bjöd på middag ( Kebabtallrik ) och gratis mat tackar man aldrig nej till och slipper man tillaga den själv och diska efter sig är det ju ännu bättre.

På kvällen vart det lite smågodis, film ( Wallander - Cellisten ) tända ljus ( Varmt ) och räkor med päroncider

( nej ingen alkohol )



Fick en flaschback igår med när radion spelade i köket medans jag plockade fram räkorna.

Rakt över disc - Clabbe hade premiär igår kväll så det fick jag ju inte missa... Han spelades in varje fredagskväll mellan 19 - 21 för sådär 14-15 år sedan och var mest poppis vid skolavslutningen. Hade 10-15 kassetter inspelade och lyssnade flitigt i min freestyle nästan varje dag.


Somnade snabbt igår... ( Gôtt )



 




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards