•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Michael - 14 oktober 2009 23:04





Och nu säger jag det igen...


FÖRBANNAT ONT ATT RYCKA NÄSHÅR ! ! !

( tårarna rinner )


Godnatt ! ;o)

Av Michael - 14 oktober 2009 21:44





Ja okay Albanien är inte den grymmaste av motståndare men

Sverige har gjort 3 - 0 och spelar riktigt bra och har lite tur om man ser på Marcus Berg´s mål...


Sambon hade gjort goda varma mackor med svampstuvning som satt precis där dom skulle.

Snart är det dags för sängen men ska se klart matchen, sen ska Leo ut och avslutar med

Johan Falk #4 sen ska jag somna fortare än det någonsin går...


Önskar er en riktigt god natt !


( glöm inte 21:00 imorgon då vinnaren ska koras )


 

Av Michael - 14 oktober 2009 16:32





Efter jobbet imorgon blir det till att släpa sig hem fortast möjligast...

Ska kolla på Frölunda - Färjestad via PPV och det kommer bli en tuff match för dom

är tuffa hemma med sin hemmapublik i ryggen.


Får hoppas på det bästa och vill INTE

vara med om en sån skitmatch som mot HV igen...



Av Michael - 14 oktober 2009 16:18






STAMP ON THE GROUND



KLICKA ( DÄR UPPE )

Av Michael - 14 oktober 2009 16:02




. . . Är ju så satans hungrig ! . . .

Av Michael - 14 oktober 2009 15:08





...Kan ske och det är ju positivt anser jag.


Dottern har ingen rolig skolgång just nu utan hon och hennes bästa vän är utfrysta i klassen

och det drabbar henne men även oss som föräldrar för man känner sig enormt arg och ilskan

måste man stänga in för annars kommer ett stort svart moln över huvudet...


Men idag kom hon hem med ett leende på läpparna och meddelade att hon hade fått VG i syslöjd

så det gjorde henne glad och det värmer en gammal pappas hjärta så enormt mycket...

Snart dags för middag, eller va skriver jag. Vi ska ha kalops idag och den ska ju puttra på spisen minst

1 timma så snart var lite fel får jag medge...


Vad ska ni ha till middag idag ?


Av Michael - 14 oktober 2009 10:47





...Eller va det nu var som ringde på dörrklockan nyss.


Sambon sover och jag somnade nog i soffan med för jag har en hemsk huvudvärk som inte vill släppa.

Lyckades tydligen att somna till en stund och då ringer dörrklockan och utanför står 2 damer (kärringar)

och undrar om de får komma in och prata... " VA F-N "


- Nej tyvärr jag är magsjuk... svara jag

varpå den ena som står först sträcker fram 2 blad eller tidning

och säger att jag kan minsann bli lyckligare...


Frågade aldrig vad som skulle göra mig lycklig utan stängde dörren och gick

på toa.... Jaja dom ska väl leva på något dom med antar jag.


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards