•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Michael - 19 oktober 2009 20:32






Nu ringer dom och ber mig bli stödmedlem för 100:- / månad och att det ska göra stor förändring i deras liv att jag gör detta... Hur fick dom mitt namn ?

Ringer dom alla 36.000 Vänersborgare och ställer samma dumma desperata

fråga eller är det annat på tapeten ?


Ska pengarna gå till en ny bastu eller kanske Arena Vänersborg ???

Jag bad dom återkomma i slutet på veckan för det var ett beslut jag ville ta med sambon


SKITPRAT !!!


Kan faktiskt ta såna beslut själv men ville få ett avslut på samtalet eftersom jag

stod i badrummet precis nyduschad så därför ville jag inte prata mera...


Magen smälter en god middag sambon bjöd på idag.


Kycklingpasta !



Av Michael - 19 oktober 2009 07:57





För det är en hyfsad morgon trots att jag vaknade med kraftig näsblod

och lätt huvudvärk och fortfarande en envis förkylning som inte riktigt

vill försvinna ur kroppen...



Snart dags för jobbet igen och jag jobbar 2 dagar sen ledig onsdag

men fasar för morgondagen då sambon ska ha vinlotteri/vinkväll...

Hennes f.d arbetskollegor har en träff varje månad där dem äter gott

pratar MASSA skit, dricker vin sen har dom avslutningsvis ett vinlotteri.



Får hoppas det går en tv-sänd match på PPV annars kommer jag se en film istället

och bara hålla mig undan helt enkelt för det kan inte vara bra med

så mycket damer i ett och samma rum eller ?



Dags för frukost nu sen cykla iväg...

Önskar er en riktigt skön dag !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards