•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Michael - 2 oktober 2009 23:40






Hoppades på att jag hade tagit någon bild som jag

kunnat använda som ny profilbild men det spack från start...

Men jag fick fotat nya bilder som ni kan kolla på


Besök min FOTOBLOGG och se själva vad som fångades.

Nu ska jag simma in i drömmarnas land och hoppas

på en grymt lång sovmorgon...


Önskar er en riktigt GOD NATT !


 

Av Michael - 2 oktober 2009 17:56





Slutade tidigt idag och det gör enormt mycket även om det bara är

30 minuter tidigare. Nu är man ÄNTLIGEN ledig en hel helg utan jobb eller en enda tanke på jobb.

Ska iofs möta mina arbetskollegor på promenaden vi tar på söndagarna men det pratas om annat än jobb då som tur är...



Imorgon ska jag ha sooovmorgon och det ska bli så skönt...

Jag och Sarah ska njuta till fullo :P

Hoppas många av er får sova ut ordentligt med så blir helgen trevligare.



Ska käka räkor imorgon kväll hoppas jag för Maxi hade fått in färska räkor för 89:-/kg och

det tackar jag inte NEJ till direkt... *mums*


Time 4 lite annat !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards