•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Michael - 13 februari 2009 21:13




Ses nog utav 90% av Sveriges kvinnor just nu och strax efter röstningen kommer bloggarna fyllas av vem som vann, va det rätt som vann eller varför vann han/hon...

Jag däremot har tyvärr ingen mysstund med detta dansanta tv-program idag och det är jag glad för trots att jag är enormt uttråkad och ingen vuxen människa att prata bort tid med.


Man får roa sig på egen hand och jag har precis avlutat serierna Reaper & CSI Miami och ska snart gå ut med min hund. Sen om jag somnar får jag troligen ett samtal från sambon som ska gå från stan och hem med runda fötter... När hon ringer får man klä på sig, koppla hunden IGEN och gå för att möta henne i kylan.


Vad gör man inte för husfridens skull... *asg*

Nej så illa är det väl inte egentligen men det lockar mig inte att kliva ut 2 ggr när termometern ligger på nära -10" ute...


Nej nu ska jag pälsa på mig och gå ut med min kissnödiga vovve...

Önskar er en riktigt god natt mina vänner.


Sov så gott... Kram Micke





Av Michael - 13 februari 2009 11:53




Man borde nästan se den filmen ikväll men frågan är vilken del man ska se för det var ju väldigt många av dem om jag minns rätt...

Ska sambon ändå inte vara hemma ikväll är det ett perfekt tillfälle att kasta in en sån rulle i dvd-spelaren.


Ska kolla upp detta lite senare och se vilken av filmerna som lockar mig. Eller så kastar jag på Body Of Lies istället, har inte bestämt mig ännu.

Tog tid att starta skrivandet idag för jag gick upp 7:15, frukost före 9 sen åkte vi till rastgården med Leo och tyvärr fick vi åka hem tidigare för det kom 3 ettriga hundar varav 2 va pudlar och en var en spets... Alla 3 var hanar så Leo hade vi inte kunnat haft lösa för han explodera innan dem ens kom in...


Förstår honom för inte ens jag gillar pudlar... Börjar dem att pipa och skälla så skäller allt i närheten så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem igen. Tyvärr så tillät inte min mage eller humör att åka med och handla efteråt så jag stannade hemma och vilade 1 timma... 

Ska be läkaren kolla över mig om jag inte är bra före den 2:a mars då jag har tid på VCT.


Nu ska jag påbörja lite av varje och bevaka alla era kommentarer som nu kommer strömma in. Ja jag ska besöka och skriva hos er med var så säker ;)


Kram Micke



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards