•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Michael - 9 februari 2009 21:41



Trillar jag mot sängen i djup dvala...

Sambon ska upp 6 imorgon och jag upp 7 och få sonen till taxin. Dottern klarar sig själv när hon väl får upp rumpan ur sängen...


Hoppas ni får sova gott ni med när ni väl kryper ner...

Önskar er alla en riktigt god natt & sweet dreams


Kram Micke





Av Michael - 9 februari 2009 18:31




Med eller utan svackor får man inte låta sig grävas ner under vare sig sten eller täcke så nu är jag tillbaka med samma intensitet & glöd som aldrig förr... Njaa lite ironisk var jag allt där men jag närmar mig steg för steg var så säker.


Lider med Hanna som nu måste brottas med 2 sömnlösa tvillingar... Ensam är inte alltid stark men hon kämpar på. Hoppas hon orkar med tills hon får avlösning. Sen blir det rally i Säffle för hela slanten och ingen går säker mellan gränserna Karlstad ---> Mellerud hahaha... ;)


Nu ska jag bränna ut en film och se på i sänghalmen tills sambon och dottern kommer hem från solandet hos mormor & morfar... Sonen och jag har gjort matteläxa och nu äter han kvällsmat.

Kvällens film blir The Escapist och eftersom det ska vara en Thriller blir det bäst att man ser den själv eftersom ingen annan vill sesånt här hemma...


Hörs senare... Kram Micke

Av Michael - 9 februari 2009 13:56



Lever ett amatörmässigt liv i suddiga zoner och bör mer eller mindre gräva ner mig känns det som. Orkar inte med något just nu så jag kryper ner under täcket och sover bort dagen...


Oftast tar jag åt mig negativ kritik och rycker på axlarna men ibland körs jag ner under skosulorna och stannar där... Idag kom det och innan dagen är slut har jag skakat av mig det men just nu står jag och trampar.


Men men... Jag har aldrig hävdat att jag varit någon annan än mig själv så jag står för dem suddiga zonerna och mitt amatörmässiga liv. Tur man har vänner som plockar upp spillrorna och sätter dem på plats igen...


Kryper ner under täcket...





Av Michael - 9 februari 2009 10:57




Ingen värk i vare sig knopp eller kropp...

Lite småseg och svårstartad i början men resten av själen börjar vakna till sakta men säkert.


Sitter här nu med ett stort värmeljus helt ensam och bara njuter av stillheten och värmen medans det är -0.6 grader ute. Det värms upp fort för när klockan var 10 stod termometern på -4.6 grader så det har gått fort på 1 timma...


Ungarna är i skolan och sambon utnyttjar sin julklapp just nu och kommer hem som en zombie gissar jag. Hon 1 timmas Aroma Massage och det kommer göra henne gott tror jag...


Ingen ny musik har jag att tipsa om heller och det suger verkligen för musik är mitt liv och jag är kanske lite annorlunda i smaken men oftast letar jag musik att träna till (Techno/Dance) eller musik att slappna av till...


- Winamp Spelar: Masterbeat - One More Try -





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards