•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Michael - 9 november 2009 22:04







Undrade en vän och det kan jag inte stå för att jag gjort utan jag samlar krafterna så

ofta jag kan, när jag kan vill säga. sen ska man ha något att skriva om och inte bara svamla på

om saker som inte ens intresserar mig själv att skriva om... :)



Men än så länge blir ni inte av med mig så håll ut, Jag kommer tillbaka...

(ska bara ut med Leo sen ska jag önska er godnatt)


 


Ärligt talat !


Be din man/sambo/pojkvän

Kolla denna bilden och se om dom hade offrat

spriten för att få kyssa detta hemska... ;)


Jag som inte dricker hade börjat efteråt istället... *asg*

Av Michael - 9 november 2009 07:53






Hade jag på mina 2 trisslotter jag fick igår på fars dag.

Fick även Dan Browns senaste bok så nu blir det till att sätta igång och läsa böcker.

Vart ett jäkla flängande igår och vi fick mat, glasstårta, gräddtårta sen var det inte tal på

att äta annat efter det utan vi grejade lite med datorn sen somnade jag utmattad.


Upp igen klockan 7 och fick börja med att laga middagen som jag ska ha med till jobbet.

Idag ska vi även få besök att tidningen så nu får man se proper ut, rena kläder nyrakad och

försöka se glad och pigg ut så gott det går...


Lite frukost nu sen cykla iväg som vanligt.

Hoppas ni får en bra start på veckan och en trevlig dag på jobbet, i hemmet, i naturen...


Kramar om

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards