•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Michael - 17 november 2009 22:54






Känner jag inför morgondagen...

Inte för sprutans skull utan för allt annat som läkarn skall säga

under kontrollen. Ska söka remiss för röntgen av höften & vaden.


Skall kolla om jag har Aorta Anerysm eftersom min biologiska pappa

tydligen hade det och kan man stoppa det i tid vill jag gärna veta det före

jag KAN förorsakas av det...


Sen ska jag söka remiss för en mindre operation och vilken håller jag för mig själv.

Endast nära vänner och familjen vet om vad det gäller så inget mer om detta...


Men nu måste jag släppa detta och tänka på annat annars kommer jag inte kunna somna

inatt hur mycket än JB dunkar mig i ögonlocken. Min sämsta egenskap, eller en av dom är att jag

oroar mig enormt mycket mer än vad jag egentligen borde och det är en egenskap jag gärna

skulle vilja bli av med eller iaf minska ner den för annars tar den musten ur mig...


Men men... Sängen nu !


" SKA BARA "


Godnatt mina vänner




Av Michael - 17 november 2009 20:54






Var min son som idag fick vaccin mot grisen...

Han har lite ont till och från men annars har han inga större plågor

såtillvida man inte nuddar just armen för då skriker han till.


Jag ska ta min imorgon hoppas jag eller så får jag en tid bokat för den.

Sambon ska ta sin på torsdag och dottern nästa vecka...


Någon av er som haft lyckan att få ta denna plåga ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards