•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Michael - 18 november 2009 17:43







Ingenting faktiskt...

Alla har fått middag efter att jag varit på VCT.

Jag gjorde potatis, mamma scans & gräddsås och det blev faktiskt lite över så

jag kan ta med till jobbet imorgon.



Sonen har haft huvudvärk sen han kom hem från skolan och om det är biverkningar efter

sprutan vet jag inte utan jag får ge han tablett och sen hoppas att det går över.

Han brukar få sån hemsk värk att han kräks och det vill både han och jag undvika.



På tal om tablett... Jag ska ju ta min och hoppas att mina

smärtor i vaden släpper.



Hörs senare !

Av Michael - 18 november 2009 09:15







2 mackor, 2 kokta ägg fick det bli.

Sambon har varit ute med Leo så nu börjar dagens

första aktivitet...


BYTA TILL VINTERDÄCK !!!

Av Michael - 18 november 2009 08:13






Inatt...


Hade svårt för att somna, vände och vred på mig flera gånger.

Somnade förmodligen av ren utmattning väldigt sent och vaknade och kände mig helt väck.

Jaa faktiskt mer väck än vanligt faktiskt...



Hela dagen kommer bli en lång transportsträcka fram tills 14:30.

Dottern hemma sjuk, sambon börjar 14 så det kommer bli en

mycket stillsam start på dagen.


Börjar med frukost !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards