•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Michael - 6 november 2009 20:43






Att Clabbe skulle vara nu men han är ju imorgon för guds skull och det får jag inte missa.


Kroppen sa ifrån tidigt idag men dagen flöt på och jag slutade t.o.m 18:40 så jag hoppas jag får

lite tid till tidsbanken som jag så väl behöver eftersom jag ränner på VCT mellan varven...


Magen mätt och nu är det ren skär envishet som håller mig vaken.

Skulle jag kasta mig i säng nu så vaknar jag senare inatt så jag håller mig vaken en liten stund till.


Gissar att ingen läser detta förrän IDOL & Allt annat är slut på tv så jag önskar trevlig fortsättning på kvällen :)

Av Michael - 6 november 2009 19:54







...mer kommer senare

Av Michael - 6 november 2009 07:48





Känns inte som helg när man ska jobba Lördagen med.

Man går in i ett helt annan dimension och kan inte riktigt koppla av.

Som tur jobbar jag nu endast varannan lördag fram till nyår och kanske i december

skall vi börja med söndags öppet men inget är klart ännu.



Ingen snö kom här nu denna gången heller...

Sonen besviken för att vi pekar på tv-skärmen och säger titta nu

kommer det äntligen snö...


Visst kom det lite men det var ju snöblandat och det kallar jag inte snöfall direkt.

Snöfall ska vara stora snöflingor som sakta faller ner och lägger sig på marken som en

vit matta. Inget vi kommer få se i dessa breddgrader gissar jag så det får väl bli till att

resa lååångt norrut för att kunna bevittna detta.



Hur många av er läsare har fått snö på marken ?


Dags att klä på sonen sen få han till taxin.

Önskar alla en riktigt underbar fredag med allt vad som tillhör...


Tänder ljus ikväll och skänker alla en tanke !


Kram


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards