•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Michael - 22 november 2009 22:15




Mår inget vidare och inte sonen heller för den delen. Han hostar och snoret rinner

hela tiden och jag överväger att hålla han hemma imorgon.

Jo han och hans klasskamrater har redan tagit sprutan men vill inte utsätta någon

för förkylning om man kan undvika...



Men ska inte måla "you-know-who" på väggen utan hoppas han blir bättre.

Annars har denna dagen varit hur seg som helst förutom shoppingen då som alltid är roligt även om man inte handlar något. Jag ÄLSKAR Julen och allt runtomkring...


Bara se alla tomtar, lampor, glitter som tindrar i butikernas fönster och hyllor.

Sen i hemmet får jag faktiskt välja gardiner (gay-varning) :o)

i köket för där är jag mycket petig med vad som ska sättas upp och hur...


Dags att önska er alla en riktigt God Natt... Sambon är rasande på dottern så jag kryper helst ner i sängen innan det hela bryter ut i WW3...


Sov Gott... ! ! !


Av Michael - 22 november 2009 19:03





Har vi gjort nu och kom hem med massa nya fina blommor till

vårat sovrum och det blev en blommig oas...


Köpte även varsin jordgubbsshake på McD och delade på

9-bitars kyckling...


Tyvärr så har jag numera en grym värk över höger öga

och jag hoppas den släpper innan vi ska fika...


LYSSNA nu alla diabetes allvetare och snokare !!!

JAG ska äta KLADDKAKA !!!!


...släppte ut lite ilska men inte mot er kära vänner...

Av Michael - 22 november 2009 16:19





Dags...


Ska handla nya krukväxter till sovrummet.

Kanske tillkommer något annat med som man har nytta av.


Hoppas och önskar er en fortsatt mysig Söndag...


Kram

Av Michael - 22 november 2009 15:09





På menyn idag...

Ingen ork alls att laga mat och önskelistan på mat

var enormt tråkig eftersom jag hade fiskbullar eller köttfärssås att

välja på så när sonen tog andrahands valet pizza så nappa vi båda

på detta och nu ligger den som en sten i magen...



Av Michael - 22 november 2009 10:34





Har vi i denna stad och säkert resten av landet med.

Igår när solen sken var man natruligtvis inne i butiken och jobbade

så man fick snällt se solen skina in genom rutorna...


Är väl inte så dumt egentligen men man ville så gärna stoppa

ut näsan och suga åt sig energin som solens strålar ger ifrån sig.

Efter jobbet tog min kollega en rök medans jag satte mig på trappan och bara njöt av solen som sakta gick ner bakom skogen...


Det var en skön känsla men dock för kort.

Idag ska jag bara vara och inget ansträngande ta till mig mer än

laga middag och där vet jag inte vad som ska tillagas men det fixar sig

till slut hoppas jag till allas glädje...


Vad ska ni äta idag ?

Av Michael - 22 november 2009 09:38





Börjar se framför mig hur jag vill ha min adventsstake på framsidan.

Nästa Lördag ska jag skaffa det som ska vara i och runtom. Har pratat med kunder på jobbet om mitt projekt och roligt nog fick några lite nya idéer och vinklar på hur man kan göra det juligt även på utsidan utan att ha det pråligt...



Verkar som den nya "inneflugan" är att sätta en liten gran med rötterna i en vas och pynta för det har jag hört flera olika säga inkl. min egna moder som ska ha så... Något som faller er i smaken ?



Jag får fundera på detta under tiden jag rastar Leo.

Sen blir det frukost...


Ha en riktigt mysig söndagsmorgon !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards