•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 maj 2021

Av Michael - 6 maj 2021 14:20



Pågår utanför fönstret...

Curt först sen 12 hönor efter honom

på ett rakt led.


Har börjat blogga på hemsidan så kika gärna

in och följ även kycklingarnas uppväxt till hönor.


HEMSIDAN


Får vara nöjd med att det inte spöregnar som de gjorde

igår för det var lite "waste of my time" ungefär. Har iofs ingen ork

till övers idag heller så jag ställer mig vid spisen där jag hör hemma

och försöker vispa ihop något gott.


Idag blir det en gryta med fläskfilé, paprika, lök och creme fraiche 

med smak av tomat/basilika som serveras med pasta. . . . . . . 

Av Michael - 6 maj 2021 10:24



Klockan 12 tog jag sprutan och

15:20 så blev jag lätt illamående och 1 timma senare

fram till midnatt fick jag (tror jag) 39-40 graders feber.


Om de var vaccinet eller inte låter jag vara osagt

men under 2 dagar nu så var kroppen inte med alls.

Börjar känna mig bättre och ser ljust på framtiden jämfört

det "klotet" jag såg yttra sig om vaccinet.


Enligt detta "klot" så kommer alla som tagit

vaccinet vara döda inom 3 år. Alltså 90% av jordens

befolkning går hädan. Jag tror snarare att de sista 10% kommer

gå bort tidigare än 3 år om de inte tar vaccinet.


Viruset skall och bör bekämpas tills 

inga andra utvägar finns. Personligen tror jag att bot kommer

att finnas inom kort och troligen kommer någon tjäna en

fruktansvärt massa pengar på att tillverka det...........

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards