•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 maj 2021

Av Michael - 11 maj 2021 19:45



Har jag fått en djup depression frågar jag mig.

Inget känns roligt, eller kanske inte allt men

de små enkla sakerna känns plötsligt tråkiga, likgiltiga

just nu sen får vi se hur länge det håller i sig.


Regnet som faller hela tiden gör inte saken bättre.

Fryser hela tiden och ledvärken gör mig galen.

Vill stanna kvar i sängen varje morgon jag vaknar.


Sorry om mitt tråkiga humör drar 

ner er med mig men det är inte min mening.

Hoppas på bättre humor imorgon om det nu är möjligt.


Ta hand om er !

Av Michael - 11 maj 2021 12:08



Som jag bevittnade imorse var 

verkligen allt annat än vitt.


Vaknade 09:49 av att ett rosa

skimmer fladdrande framför ögonen och tur 

var väl det. Vaknade även med en vildkatt på vänster armen.


Analyserade djuret med sockermätaren och 

kom fram till att det var LO som visade sig.

LO på morgonen var inget jag vill uppleva mitt herrskap.


Men nu några timmar senare gick jag från 2.4 till 9.6

och känner mig en smula orkeslös men jag undkom döden

ett tag till som tur var. Vem vet hur länge jag hade sovit med

Propavan i kroppen.



Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards