•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 maj 2021

Av Michael - 12 maj 2021 20:30



På måndag ringer jag till

VC för en remiss till ortopeden.


Ryggsmärtorna blir bara värre och idag

på sjukhuset påpekade jag saker för min 

diabetesläkare eftersom jag trodde att det kanske

var diabetes relaterat.


Hon ansåg att jag borde söka

ganska snart eftersom det kan bli värre

och smärtorna visar vägen till ett sämre leverne.


Vi fick målat lite och jag tapetserade 

garderobsdörren och ansåg mig gjort ett

hyfsat jobb faktiskt. Ser ut som regn är på

gång så det blir snart en film i sängen.


Hoppas ni haft lika skönt väder

som vi haft idag.


Sov gott

Av Michael - 12 maj 2021 17:27



Kan medge att stekhett är inget min fot/vrist

gillar för jag sväller och risken för blåsor finns

men idag erkänner jag att lite gott är det.


Alla dagar man kan gå ute i shorts 

är för mig väldigt bra dagar. Så idag är humöret

en smula bättre, eller smula. . . . kan sträcka mig till

att är stora smulor.


Efter maten ska vi ut och tapetsera dörr.

kanske hinner jag montera bord och lägga dynor

på plats. Lite småpill och lätt målande så är den

rätt så klar och redo för utgång.


Detta året har vi planer för Tvååker & Årjäng

och kanske till Säms Camping i Herrljunga. Denna

gången ska vi hoppas på lika skönt väder som förra året.


Nu middag !

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards