•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 maj 2021

Av Michael - 19 maj 2021 11:02



Ja i närheten av där vi bor finns en plats

dit man sägs inte ska vara kvällstid.

Kronogårdstorget är en plats som många anser att 

gud glömde av många olika anledningar.


Hustrun tar sin första vaccin spruta idag

och innan hon gick in skrev jag att det är som att

gå just på Kronogårdstorget, det sticker till sen försvinner

dom/det och du får sätta dig ner en stund.


Tuff som hon är (Norrlänning) så var detta inte

värre än att bitas av myggen där uppe som de jämför

med storleken på en albatross och härstammar från

Juratiden.


"Hokus Pokus, you gonna focus" 


Ja dom kan verkligen ta åt sig äran för massa seder

dom där "Jönsel-Borna" och man kan inget annat göra

än att skratta tills man kiknar.


Hon verkar ha överlevt så nu var det min dotters tur

efter henne och där kan det gå hur som helst. Svordomarna

kommer hagla säkert under tiden och flera timma efteråt

gissar jag.


Det är min dotter det, hon svär som sin farfar den "ungen"

men vi kommer gå hand i hand genom pärleporten ändå (hahaha)



Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards