•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 maj 2021

Av Michael - 26 maj 2021 14:44



Detta var min hustrus ord

när hon passerade mig på väg

till övervåningen.


På övervåningen huserar våra (mina)

6 kycklingar som Isabell just NU kallar (fågeljävlar)

så när hon svär då har hon fått nog.


- Kan du hjälpa mig?

- Vad ska jag hjälpa dig med?

- Kolla så dom jävla djuren inte smiter ut ur lådan.


Så nu har dom officiellt flyttat ut i hönshuset.

Nu startar jakten på alla fjädrar som letat sig in överallt

i bokhyllor, skrivbord, och säkert garderoben med.


Ingen bra dag för någon av oss verkar det som.

Till råga på allt annat skit som händer mig så gick

telefonen sönder idag när jag tappade den i golvet på

sjukhuset så nu får jag försöka lösa detta med. . . . . . . .


*SUCK*

Av Michael - 26 maj 2021 09:45



Livet vill annat ibland och igår

var en sådan dag som jag bara ville

svälja huvudet och byta kropp.


Tanken rullar runt idag med

men efter att blivit kallad "Gurka" på

en notislapp känns det som dagen startade

rätt bra faktiskt.


Tuggar ett äpple, tittar ut på de tråkiga vädret

och inser att det är ingen ide att lägga upp

planer numera för kroppen har det slutgiltiga

ordet och "thats it" typ och då lyssnar man som oftast.


Kanske lite musik piggar upp och

gör dagen lite enklare. Vad brukar DU göra för

att lyfta upp stämningen?


Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards