•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 mars 2022

Av Michael - 2 mars 2022 21:18



Kommer galningen att stoppas?

Kommer Oligarkerna sätta hårt mot hårt nu när

deras konton är frysta?

 

Kommer Sverige ligga illa till nu när de ger både

ekonomiskt bistånd och även vapen?

 

Frågorna kan radas upp spaltmeter efter spaltmeter

och jag tror ingen sitter på svaren mer än "Pruttin"

 

Läser att "jag vet inte ens om jag lever om 10 år"

och visst kan de vara så men inget säger att det kommer bli krigets

orsak utan det finns så mycket annat att oroa sig för eller så lever

man vidare dag för dag...

 

Jag själv som erkänt är en domedags profet vet varken

ut eller in och har ärligt talat inte tänkt i dessa banor. Media

skriver det ena hemska efter det andra och jag tror det skapar mer oro tyvärr.

 

Säger som en vis tonåring ofta brukar säga till sin mor "ta de lugnt"

och vem vet hur framtiden ser ut, ingen kan sia så sitt lugnt i båten är

ni snälla. Ska försöka leva livet och ser fram emot picknickar med min

fru och även massa fiskestunder i sommarsolen......

 

 

   

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards