•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 mars 2022

Av Michael - 16 mars 2022 21:09



Vad skulle DU göra då ?

 

Läste att man gjort en undersökning med just

denna fråga och dem flesta hade svarat att de skulle leva som vanligt !

Detta kommer aldrig hända mig men man börjar ju fantisera en smula.

 

Jag hade gjort operation på mage och rygg.

Hjälpt min hustru slippa sin hallux valgus sen skulle hon få starta eget

med ny arbetsbil och för att slippa laga och köpa gamla vrak skulle vi

även köpa splitt ny bil.

 

Sen skulle vi troligen ändra boende.

Ett litet fint hus nära vatten med stor brygga, bästa internet (för spelarna i familjen.)

Vi skulle ge 1 miljon till våra ungar, köpt dom nya bilar...

 

Kommer få fan för detta men jag skulle starta hundkennel.

Raserna skulle vara Border Collie & Tollare. (som sagt, bara en dröm)

Vi skulle anställa personal som skulle hjälpa oss att sköta hundarna.

 

Sen skulle troligen hustrun ta hand om resten och placera

dom väl för det hade troligen inte jag gjort. 

Visst låter det som en trevlig dröm? Även om den aldrig kommer slå

in så får man lov att ha högtflygande drömmar tycker jag.

 

I dessa tider med krig och förstörelse kan det kanske tyckas

vara helt åt helvete fel att tänka som jag precis gjort men man måste

fly undan verkligheten ibland för annars kan man lika väl gräva sig en grav direkt.

 

Varför inte på samma gång ge en belöning på 5 miljoner till

den man, kvinna, som kunde skjuta, avliva "Pruttin" för gott. DET hade varit

väl spenderade pengar ärligt talat....

 

God Natt !

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards