•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 mars 2022

Av Michael - 17 mars 2022 12:02



Ja det är ord som fastnat på näthinnan.

Min kära mor sa det ofta och syftade säkert på att jag

såg lurig ut och kanske inte alltid sa sanningen.

 

"Mickel Räv" var ett av smeknamnen hon gav mig.

Ett annat mindre smickrande var när hon öppet gärna ville

kalla mig "Lilla Bubben" och sista gången jag hörde det var 

i 40-års åldern och inför en kassapersonal i en butik.

 

Som man skämdes...

Men var det mamma som sa det fick det väl gå då.

Än idag snart 10 år senare är hon saknad men aldrig glömd.

 

Häromveckan tände vi ljus i minneslunden för båda

mina föräldrar och även där fick jag skämmas eftersom det var

år sedan jag var där. Vi tände ljus ofta hemma och jag hoppas att

dom förstod vinken att de fanns i mina tankar hela tiden.

 

Som ni säkert kan se högst upp på denna sidan

så är den hackad. Får vara glad så länge man kan innan bloggen kanske

försvinner helt. Först kom det hakkors och numera texten:

 

"ayo jans SHUT THE FUCK UP BITCHASS"

 

Tänk att man inte har något roligare att göra på dagarna.

Använd era kunskaper till nytta istället för att rasera för andra......

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards