•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 mars 2022

Av Michael - 21 mars 2022 11:29



YIPPIEEE !!!

Det betyder att jag får min hustru tillbaka

och vi kan mysa ner oss i soffan och se VÅRAN serie igen efter

1 veckas uppehåll.

 

Startade dagen med dog walk sen övergick jag till att

precis stoppat i mig en svampomelett och förberett kaffebryggaren.

Min kära trädklippare är snart på hemgång hoppas jag så då

ligger man på plus sidan genom denna handling.

 

Skönt väder, fågelkvitter så det ligger i planeringen

att ta en kort och njutbar promenad senare i solskenet.

Får se vad hustrun orkar med när hon väl är hemma.

 

Har jag otur och hon väcker sin sjusovare

till son och ber om audiens en sista gång. Dem har verkligen 

kört sin serie varje kväll så de blir ett bittert avslut för dem en tid framöver.... 

 

Va händer idag ?

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards