•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Michael - 16 januari 2009 19:45



Fastnat fett för den...


-= Masterbeat - One More Try =-


 Hold me tight

But don´t leave tonight

We´re just right on time

For one more try.

Baby one more try!
Be around

Till the lights go down

We´re just right on time

For one more try.

Baby one more try!


1st Verse

Close the door.

I´m on my way.

Break the silence

Save my day

Say the words

And wrap me up

With a hug


Don’t beleave it´s jealosy

But you gimme headaches – endlessly

I have searched – and I have found.

All I need is - you around


2nd Verse

Who is perfect?

Who is none?

Who´s the one you´re looking for?
Is it worth it to be free?

And beleave:

Former dreams are out of sight.

Former dreams will never dye.

I have searched – and I have found.

All I need is - you around.



. . . Spelar den för alla som läser och den passar säkert inte alla men mig har den bundit fast totalt.


Kram Micke

Av Michael - 16 januari 2009 13:09



Bloggandet känns sådär upplyftande just nu. Visst besöken blir fler men kommentarerna allt mindre för varje dag. Klart folk har annat att göra än springa och skriva hos mig. Men nu börjar man tvivla på sig själv faktiskt...


Känner inte för att göra något alls just nu och det drabbar inte bara mig märker jag. Jag vill göra det bästa utav min förmåga men något inom mig bromsar allt. (Nej inte latmasken)

Vill inte känna så här för det tär på psyket...


Inte ens hockeyresan imorgon lockar just nu men det kanske ändras tills dess hoppas jag. Riktig deppardag eller åldersnoja va f-n vet jag, något fel är det...

Nu kom sonen så då kryper jag ner hos han och kollar på tv en stund innan jag ska åka till AF och lämna in löneblanketten...


Kram Micke





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards