•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Michael - 7 maj 2011 19:12







Är så fruktansvärt arg så jag skakar.

Ilskan kokar som olja under huden just nu.

Allt kretsar runt den händelse som skett tidigare i veckan.

Min son och en annan kille hade haft sönder ett staket i området.



Ett staket som enligt mig inte var värt mer än 75:-

Sonen i denna lgh har upprepade gånger ringt på dörren och bett

om att få prata med mig och jag har jobbat varje gång.



Idag fick han sin chans att framföra och det hela gick snett direkt och

i mitten av samtalet så skulle han polisanmäla mig för en kostnad av

250:- som han ansåg att hans ruttna trasiga staket kostade...

Den andra killen har hela tiden nekat men nu erkänt och fixat staketet.



Jag bad han (inom mig) att dra dit pepparn växer och svider mellan skinkorna

och sen välkomnade honom att komma med sin polisanmälan.

Är som sagt så otroligt förbannad att hela kroppen skakar.

Den besviken för att min son ljuger för mig...



Visst alla barn har ljugit för sina föräldrar även jag men

man fattar aldrig vidden som förälder när man står där själv...




AHHHHHHHH !!!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards