•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 augusti 2017

Av Michael - 31 augusti 2017 22:44




Ja vem vet hur framtiden ser ut...

Jag tar dag för dag och vet inte vad eller

hur jag ska planera.

 

Ena stunden är det bra, andra stunden är jag helt vilse

och tror det värsta ska ske.

Trodde ett tag att min fot var ur farozonen och nu vet jag ingenting. Ryggen blir sämre och jag planerar en ny röntgen

om jag får som jag vill.

 

Tog mig en cykeltur idag på nästan 8 km och trodde

att ryggen skulle rasa sönder men "peppar-peppar" det var bara låren och ljumskarna som skrek S.O.S så vi får se hur det känns imorgon. Sonen ledig och jag ska till läkare på diabetesmottagningen och se vad hon har att säga.

 

Får sövas med lite tv och läsa och hoppas

att eftermiddagens vila inte raserat nattsömnen.

 

 

PEACE OUT

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards