•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2018

Mer om Agnes

Av Michael - 6 augusti 2018 19:46



Hon tog vissa läsare med storm.

Hon har även "enligt Isabell" skakat om i köket

en kväll. Hon hade gjort en sockerkakssmet och sen efter att

hon satt in formen

i ugnen så tog hon en kort vila

med kaffe i vardagsrummet.

 

 

"KRASCH" hördes från köket kanske efter 5 minuter.

Båda ser på varandra och vi letade efter hundarna först 

eftersom de brukar hitta på hyss. Båda låg i soffan bredvid oss

så vi rusade in i köket för att se vad som skett.

 

 

På golvet ligger elvispen kanske 1½ meter från var den legat på bänken och även alla äggskal som hon använt vid bakandet.

Fanns ingen som helst rimlig orsak till att detta skett men enligt Isabell som var i sinna sinnes fulla bruk ansåg och gav  just AGNES skulden för vad som skett och hör å häpna

Isabell sa:

- Förlåt Agnes...

 

 

That´s weird!

 

 

 
 
Bellan

Bellan

7 augusti 2018 04:09

Hej på Dig. Du skrev om nåt du Undrade om Facebook ???!!! ... Jag har haft en Röten sommar svar på din Fråga / Bella.

http://nouw.com/fobibella

Michael

7 augusti 2018 14:43

Ja jag undrade varför man inte kan klicka på Bloggplastens knapp för att koppla bloggen till Facebook

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards