•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 21 februari 2024

Välkomnar mig själv......

Av Michael - Onsdag 21 feb 10:41




Ingen ursäkt denna gång!

 

Har haft massa saker att skriva om men gjort 

annat med tiden istället.

 

Rent fysiskt mår jag ungefär samma men har börjat 

att röra mig mer utomhus. Mera Netflix mellan varven har

det blivit med utan att ha dåligt samvete.

 

Vi (frugan och hudarna) tog oss en lång tur förra veckan.

Det blev nästan 5 km och jag hade både nya skorna och ryggkorsetten

på och det kändes bra. Sen när tog jag av mig korsetten

gick allt åt h-vete men hellre det än att foten lider.

 

Satsar på att försöka bli sårfri i år om det går.

Levt med fot sår i snart 8 år (september) så nu får det vara bra.

 

Imorgon ska vi shoppa åt frugan.

Hon vill ha hantlar och träningsbyxor nu när hon börjat träna

och köra yoga på heltid. Kanske kommer använda hantlarna

själv ibland om jag får lov. Kvällen kommer vi spendera på Bio

då vi ska se The Beekeeper... En film med Jason Statham kunde

inte ens hustrun säga nej till.

 

Har även igår för andra gången beställt från Temu.

Första gången var ett test och denna gång var det mer planering.

En order på 267:- så fick jag ett par Bluetooth hörlurar, en påse

med 100 pluppar till bilens interiör och slutligen väggfästen till

våra fiskespö så dom slipper stå på golvet.

 

Beställde igår och mi ordet har reda skickats och beräknas komma

tidigast 28/2 och senast 6/3 så jag är verkligen spänd av förväntan.

 

Min mobil har tyvärr inget uttag för mina Koss lurar så jag fick snällt

beställa nya och på samma gång slipper jag sladdar då lurarna är

trådlösta.  Kan inte leva utan musik så nu med en 4h spellista kommer

musiken att flöda igen under mina promenader, cykelturer ja t.o.m

under mina stunder bakom flötet.....

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards