•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

REKLAM ? ELLER INTE...

Av Michael - 4 januari 2009 15:41



Ja ni får avgöra själva...

Ville bara visa hur vi ser ut och vad vi håller på med.

Finns lite att beskåda på: www.metrobloggen.se/mm04 sidan för den som vill se allt mellan himmel och jord.


Sen har vi ju egen hemsida som jag snart kommer att försöka bygga om på ett nytt webhotell inom kort... www.broderidesign.se


Hjärtligt välkomna in och se vad som finns, vill gärna ha feedback och kanske önskemål... Kram Micke



 
 
Annelie

Annelie

4 januari 2009 17:33

Jag gillar vad jag ser, väldigt mycket. när mitt nya badrum är klart kommer det självklart att ingå nya härliga handukar med ditten eller datten broderat på, ifrån ER! Kram!//Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mickis

4 januari 2009 18:53

Nu är jag här igen... ;)

Ska göra en ny beställning... *ler stort* beroende på pris & så såklart... Men ngn fin bild på snobben... (tror jag) Jag letar & letar... som jag ska ha på ett örngott & ett namn... Vad kan de kosta... namnet är : Linn

Har du/bossen snobben tryck?

Kramizz

 
AnnelieH

AnnelieH

4 januari 2009 18:55

Kul att du tyckte det var roligt, jag ser verkligen fram emot det oxå, OCH att få ett nytt badrum.. Kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mickis

4 januari 2009 19:12

120 inkl tryck förmodar jag & namn.. Har ni ngr snobben tryck?

*letar*

 
Soffie

Soffie

4 januari 2009 21:27

har du nån stans där man ser priserna,snälla svara hos mej för annars glömmer jag bnort att jag frågat här det blir en del bloggar man besöker.
skulle vilja kolla om man kan beställa en grej ,
älskar bilden på örnen du har i headern har du fotat den själv,
må gott

http://soffie69.blogg.se

 
Ammis

Ammis

5 januari 2009 09:01

Godmorgon! Försöker klicka på dina länkar i inlägget men jag får inte upp nått...?? Säker skit bakom tangenterna men jag får försöka igen. Vi får en solig,kall härlig dag idag hos oss,bara snön som fattas. Ha det gott. kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

5 januari 2009 10:53

Oj! vilka fina handdukar! Nu fick jag några idéer...
Prova med att ta bort http:// så kan vi klicka på länken och komma dit.( du ska bara skriva www.broderidesign.se )

Ha det gott!!!!

http://tins.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

5 januari 2009 11:28

Hej igen Micke!
Synd att det inte funkade, jag vet inte om du bara tog bort den första delen vilket inte funkar utan man måste skriva om adressen på nytt. Vad tjatig jag är....

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards