•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

TACK FÖR ALLA GRATULATIONER

Av Michael - 13 januari 2009 13:23



VÄRMER VERKLIGEN MED ALLA FINA KOMMENTARER TROTS ATT MAN ÄR SÅ GAMMAL... *BLINK*


DET SÄGS ATT MAN HAR LEVT HALVA LIVET OCH ATT DET ÄR NU MAN VERKLIGEN BÖRJAR LEVA. FÅR SE HUR DET BLIR MED DEN SAKEN. VET ATT JAG SKA LEVA JÄVEL PÅ LÖRDAG FÖR DÅ SKA HELA FAMILJEN PÅ ISHOCKEY I KARLSTAD... VI SKA SE FÄRJESTAD - RÖGLE SPELA...


NU SKA JAG FORTSÄTTA SVARA PÅ ALLA GRATTISMAIL SOM DIMPER NER PÅ ALLA MÖJLIGA STÄLLEN... TACK IGEN FÖR ERA !!!


KRAM MICKE



 
 
mickis

mickis

13 januari 2009 14:04

nååå blir det smörgåstårta idag eller vad har ni bestämt er för...?

Kul med Karlstad & hockey..

Njut av dagen... den kommer inte igen..
Kram

http://mermickis.blogspot.com

 
Ingen bild

Tomtemor

13 januari 2009 14:05

Poor poor old man ;)

 
nilla

nilla

13 januari 2009 15:18

Vilken fin bild!!!
GRATTIS och välkommen över till andra sidan!

http://nillaja.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

13 januari 2009 15:55

Grattis på din dag!
Var ju tvungen att kolla vilket år du ä född och upptäckte ju att vi är födda samma år fast jag blir inte gammal ;) förrän i november

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

babymyz

13 januari 2009 16:04

Hahaha ja du har fan rätt,ÅMÅL é en enda stor håla:=)
Ett riktigt rått boooo..

 
Ammis

Ammis

13 januari 2009 16:38

"Kommsi kommmsi"....sådär ja....nu är du här...ha ha. DU HAR KOMMIT TILL 40-KLUBBEN!!!!
Jätte-jätte-Grattis på din stora dag!!! Måste kännas häftigt va´?? Jag vet, för jag har känt likadant...ha ha.
Ha så kul på lördag, se till att stanna till hos Babymyz å hälsa från mig.
Kramelikramar från andra sidan broa

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

13 januari 2009 16:46

Nu kom jag på det!!! Det var därför du lät så deppig och ensam igår...men det är inte så farligt vännen, att bli 40 år är att bli mogen, det är att gå vidare i livet, man går liksom in i en andra fas....det enda som händer är b.l.a
1. Du glömmer mer
2. Ditt hår faller av
3. Du får rynkor
4. Din mage blir stor o. fin
5. Om du inte tappat håret så ändrar det färg
6. Om nån pratar med dig säger du va´? hela tiden....???
7. Alla barn kallar dig för Far-bror istället för kille.
8. Du undrar varför dom unga reser sig i bussen o. säger: "-Varsågod farbror å sitt".
9. Vi diskusssioner så säger du ofta "-Annat va det på min tid".
10. Det finns mer men.....nja...det kanske räcker så här???
Det är en härlig ålder!!!! Och det blir bara bättre....ha ha.
Tjodelidoo och grattis igen vännen.

http://ammis.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

13 januari 2009 21:23

Tack för sin fina kommentar...och grattis!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mariah

13 januari 2009 21:25

Med en enkel tulipan på bemärkelsedan... jag har den äran att gratulera! (Skönt att jag slapp sjunga! Phu!)
Grattis! Kram

 
Peggy

Peggy

13 januari 2009 21:26

Grattis på din stora dag..:-) När jag fyllde 40 skrattade jag inte en enda gång den dagen..:-) nu har jag "kommit över" det :-)
En stor födelsedags kram!

http://www.peggygirl.se

 
Björn

Björn

13 januari 2009 22:44

Heeey! Fett grattis! :D

http://bjornnastet.com

 
blondiie

blondiie

14 januari 2009 20:54

skrattar så jag dör åt ammis fina inlägg hahahhaah!!!
återigen stort grattis å sorry jag inte har hunnit kolla av=(

http://blondiies.blogg.se

 
stort och smått med åldersnojja

stort och smått med åldersnojja

16 januari 2009 19:32

Grattis i efterskott!!!
Du är tre år och två dagar äldre än jag *viktigt*
; )

http://agneta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards