•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Michael - 15 januari 2009 15:05



Väldigt många som inte ens är bloggare har hört av sig och inväntar nyfiket på nästa tävling så nu går hjärnkontoret på högvarv... Ska försöka komma på ny tävling och sen komma på ett bra pris.


Anna har inte fått sitt utan jag hoppas på morgondagen och då får ni se vad hon vann. Är ingen miljonär som tänker ge bort Gucci, D&G, Gaultier... så glöm den tanken Blondiie... *asg*


Maten puttrar på spisen och på dagens meny står kalopps och ris. Tråkigt att köttet ska koka så länge för man hinner ju få en grop i magsäcken innan den står på bordet...


Ska försöka på igång lite olika samtalsämnen så kolla dessa och säg vad ni tycker om det:


Ny Enkrona - Hyllning till Finland


Adolf Hitler (3år) Omhändertagen


Internetshopping


Hoppas någon vill skriva av sig och säga vad ni tycker... 

Nu ska jag fota mina fiskar som Annika ville jag skulle försöka med.


- Safe Trip -


(som vanligt är det inte fiskarna på bilden som skrivit detta inlägg)





Av Michael - 15 januari 2009 12:30



Såg mörkt ut ett tag inför kommande tävlingar men nu har 15 röstat och 66.7% röstat att tävlingen ska fortsätta så nu ligger pressen på min sida igen... *blink*


Vaknade sent idag (11.17) när sambon kom och sa det var telefon. Yrvaket kliver man upp och för en gångs skull när frågan kom: "Sov du" så svarade jag inte "nej då ingen fara" utan det kom en vit lögn "nej jag vilade bara" hahaha... Sorry Catarina ;)


Hade så ont i nacken att det var omöjligt att försöka sova inatt. Sen malde massa tankar och funderingar runt i skallen.

Och nu mal hungern i magen så jag ska ner och ta mig något att äta.

Hörs snart igen... Kram Micke







Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards