•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Då satt man här igen...

Av Michael - 19 januari 2009 08:22



Väntandes på en tekniker från Comhem som ännu en gång ska kolla vad som är fel på min internetuppkoppling. Räknar med att han som sist kommer säga att det är minsann inget fel på signalen och allt är som det ska vara.

Orkar inte argumentera med dom utan han får göra sitt jobb sen blir det till att ringa och klaga igen längre fram när linan dör...


Det dumma med kråksången är att Comhem gett oss ett fönster mellan 8-11 så man kan inte lämna hemmet förrän han varit här. Så även om jag somnade halv 5 imorse så fick jag snällt gå upp och nu sitta här och vänta på någon som kanske inte kommer förrän om 1-2 timmar senare...


Fick lite snö här igår kväll och det var lite mysigt att rasta Leo när snön föll. Kom inga större mängder utan det föll kanske ner 1-2 cm som la sig på marken. Sambon berättade för sonen att snön föll och han tittade ut och sa:

- Varför nu? ska inte komma snö nu... (följt av en tung suck)


Frukost sen vänta, vänta, vänta...


Önskar er alla en riktigt god morgon / Kram Micke





 
 
helga

helga

19 januari 2009 08:49

Vad mysigt att du tassade in och tände ett ljus hos mig. Det piggar upp.

Hoppas ni får ordning på uppkopplingen idag då!! Alltid är det något som krånglar - eller?

Ha en strålande dag du också!

http://helga1.bloggagratis.se

 
babymyz

babymyz

19 januari 2009 08:56

tack detsamma hörruu..
Ja fy så trist o sitta o vänta på nått som säkerligen kommer prick 11,hehe..
ha en fin dag du oxå,kramiz

http://www.metrobloggen.se/marilouise

 
Ingen bild

mickis

19 januari 2009 09:03

Håller med sonen...

Men Zingo blev glad.... Ha en fin dag!

 
Yvonne

Yvonne

19 januari 2009 09:41

Ja, visst är det surt att behöva sitta där och vänta! När vi bodde i lägenheten så var det samma visa. Vi kommer någonstans mellan-- och --. Suck! Man kunde inte ens ta sig en liten promenad ju!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

19 januari 2009 12:09

Vad trist att det strular för dig vännen... Hoppas det blir ordning på det... *kramar*

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards