•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Sex - Sex -Sex - Sex...

Av Michael - 19 januari 2009 21:32



Blir 24 faktiskt...

Trodde du det skulle skrivas om sex nu ? Tyvärr inte min grej, vet inte ens hur jag skulle formullera orden ens. Kan vara frispråkig men inte om det ämnet... (min moder läser ju) :)


Annars har det varit idrottens dag på tv:n med blandade framgångar. Sverige slog Spanien i handboll, Färjestad spelade oavgjort mot LHC och slutligen idrottsgalan med massa fina priser och utmärkelser...


Kom inte med på Ammis lista denna veckan och det tog verkligen hårt. Vet inte varför hon ratar mig sådär faktiskt... *Asg*

Nää så allvarligt var det inte, fanns dem som passade in där mer än mig och jag var inte fyndig nog eller så är hon sur på mig för att hon missar tävlingarna hela tiden ;) *fniss*


Ska krypa ner med en film nu tänkte jag mig... Ska se på Will Smiths senaste film:



Hoppas på att den ska vara så sevärd som det talats och skrivits om. Betyg och recension på filmen får ni imorgon. Han har inte gjort många dåliga filmer så denna kommer säkerligen INTE göra mig besviken...

Önskar er God Natt & Sov så gott med er alla.




 
 
stort och smått

stort och smått

19 januari 2009 22:00

God natt! : )

http://agneta.bloggagratis.se

 
mickis

mickis

19 januari 2009 23:29

Godnatt & sov så gott!

http://mermickis.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

20 januari 2009 08:48

Ja men du skrev ju om sex, fyra gånger faktiskt!!
Mig lurar du inte "snuskpelle" hihihi

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

20 januari 2009 13:37

Först skirver du sex fya gånger och sen kallar du MIG snuskfia, det var ju du som började eller??

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

20 januari 2009 15:08

Men snälla vän, jag skojade ju också..
Inga sura miner här inte, men du bjöd ju på de!!

Kram Kram

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

20 januari 2009 15:11

Ha de bäst

Kram från SNUSK-FIA

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

20 januari 2009 15:16

Jag har några bloggar som jag läser VARJE dag och nu skulle jag bli glad om jag får lägga till dig?
Hihi men bara om du vill..

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

20 januari 2009 15:58

Tyvärr har jag ingen hundutbildning,kan vara därför man missar....*surar*.
Men du är välkommen att käka tekakor när du vill, fast nu gjorde jag ju bara ca 10 st och dom är snart slut,resten blev ju bottnar. Men jag lovar att spara till dig nästa gång jag bakar. OK???
Dina lyckönskningar ang.huset tackar jag för, det hjälpte!!!
Ha en bra forts. på dan.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
blondiie

blondiie

20 januari 2009 23:03

jag kom inte heller med=P
attans skit=)
ha en fin kväll" krmais

http://blondiies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards