•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Inte så lätt som jag trodde...

Av Michael - 20 januari 2009 11:38




Att skapa ny hemsida...

Måste skaffa blanketter så jag kan göra ett domänbyte. Måste få tillstånd till min egna sida, och sen kanske jag kan börja att skapa. Längtar som tusan på att få börja pilla på hemsidan. Vill göra nytt, fota nytt, nya texter... Göra sidan som vi vill ha den och inte som den skapades för 4 år sen. Det finns massor som vi önskar vore ogjort och med denna nya sida kan vi kanske rätta till massa av det vi gjorde fel på nuvarande sida.


Såg på filmen igen "Seven Pounds" och jag ger den 4½ av 5 för det var en otroligt gripande film och i början förstod man inte riktigt budkapet men sen sista ½ timman blev allt begripligt och man blev tagen av stunden. Tycker verkligen ni ska se den för sevärd var den verkligen...


Idag fick jag fonten av Mariah så nu kan vi gå vidare till nästa stadie i skapandet. Har lite andra småsaker som ska broderas så det finns att göra ett tag framöver.


Kollade även upp värdet på min blogg igår och fick veta att den va värd en hel del... 15.061:- är den värd. Vill du veta värdet på din blogg kan du klicka på min länk i länklistan...


Ciao !



 
 
Mickis

Mickis

20 januari 2009 12:42

Tack du :)

http://mickis74.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

20 januari 2009 14:54

Ja det hade ju int varit dumt om man fått dem pengarna på riktigt ;)
Min var värd 55 234 kr

Hemsidebygge är kul. Har hållit på en hel del med det själv och har t.o.m gått en kurs i det.
Nu säger tyvärr kroppen nej nej nej till att sitta med det för börjar jag kan jag inte sluta, det är som ett gift för mig.

http://nena.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

20 januari 2009 16:38

Halloj... Tack för alla uppmuntran jag får... =D Den e välbehövd.... Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

20 januari 2009 16:59

tror du det eller?? hmmrff...massor med "nytt" behövs och inte tänker jag springa till Ikea iaf, nej det tillåter inte ekonomin och det finns sååå jäkla mkt fint man kan hitta för "skit o. ingenting"-ska bli kanonkul.
Jo då,det kan faktiskt bli frukost i nya huset. fick en ide´fr. en annan bloggare som varje sommar hade "sommarfrukost".Uppdukat med finaste duken,kandelabrar, våfflor, jordgubbar, marmelader, färskt bröd, ja "you name it" och DET voré kul att ha en "Bloggfrukost" eller hur?? Vi får väl se, jag har så mkt idee´r så nått kul blir det får vi hoppas.
Ha det gott.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

20 januari 2009 17:12

Har haft en rejäl bloggtorka! fick dit paket i torsdags Tack så mycket! :-)

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards