•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Det gick inte längre...

Av Michael - 31 januari 2009 11:41



När man får veta att människor har som rutin att läsa min blogg innan sängen kan jag inte hålla mig borta någon längre tid hur sjuk jag än är vill jag skriva av mig lite...


Näsan rinner konstant och jag hade skitsvårt att somna igår. Ögonen rann, näsan kliade hela tiden och jag nös varje 10:e minut kändes det som. Annars är det inget fel på mig förutom att när rören är fulla blir andningen en annan sak så fort man lutar sig fram. Då får man världens bultande i tinningen som jag enormt gärna vill slippa.


Dagen går sakta fram idag för min del medans sambon river tapeten i hall nummer 2 som aldrig förr. Denna hallen blir lite jobbigare att göra eftersom ingen av oss når ovanför garderoberna så det blir nog de jobbigaste...


Sen klockan 4 är det ishockey Timrå - Färjestad sen klockan 7 ska sambon på ostbricka och vin så vi får ta hand om oss själva en stund. Tur man inte gillar något av det så man slipper käna suget. Jag har ju 2 goda semlor vi fick av grannen igår. Vi var bjudna dit på fika men eftersom ja var dyngförkyld gick sambon ensam och fick med sig 4 semlor tillbaka som smakade likt en smekning i gommen och smaklökarna gjorde glädjeskutt...


Nu ska jag lägga mig ner en stund igen för nu har min hjärnkapacitet jobbat på högvarv för att underhålla er en stund... *blink-blink*

Hoppas er läsning har varit givande...


Kram



 
 
Ammis

Ammis

31 januari 2009 12:02

*spolar rent gruset i ögonen* ha ha. Eftersom jag läser din blogg i stort sett varje dag så har jag faktiskt lite koll på dig Micke.....Det var nån, kanske du (erkänn!!) som sa att det var din första o. sista semla häromdagen....Nähä, du minns inte, då kan du vara så god å gå tillbaka ett par hack i din blogg o. se va du har skrivit.Jasså Du har raderat det inlägget... fyyy.... hur är det med karraktären... Men det är din kropp... ha ha. Det sitter ju inte runt midjan iaf (hur man e´menar jag) ,va glad för det. Ha det såå bra.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

31 januari 2009 12:04

Nu hann jag inte riktigt med för nu skriver vi nog samtidigt... Nä jag tänkte mest på att hon kunde låta bli tapeterna o. koka varmt te med honung, badda dig i pannan med en våt handduk...SKULLE JAG???*förvirrad* tänkt på nått annat...skulle inte tro det... hi hi...din spjuver

http://ammis.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

31 januari 2009 12:10

Hahaha,, jag bara ÄLSKAR din blogg.
Jag är in här minst 2 ggr/dag och kikar.
Du skriver ju klockrent..

Ha en bra fortsättning på helgen och du KRYA på dig.. // Annelie

PS. Har inte din sambo nån blogg..?? DS

http://minegen65.blogspot.com

 
Ingen bild

mickis

1 februari 2009 18:07

musigt med semlor... Fast jag hade hängt på sambon & hellre tagit vin & ostbricka ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards