•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Vilken Underbar dag

Av Michael - 1 april 2009 14:15




Solen skiner så härligt varmt...

Efter att vi lastat av staket med tillbehör åkte vi tillbaka med kärran sen vidare till JYSK. Hem igen och invänta sonen sen har vi suttit hela tiden ute på framsidan i solen efter att jag gjort rent våra utemöbler.

 

Leo bara älskar att gassa i solen och nu fick han även ett märgben att gnaga på så han trivs som fisken i sjön...

Fick gå in en stund för ansiktet känns som de va stekt. Är ingen solpressare direkt men första riktigt varma soliga vårdag kan man inte göra annat.

 

Man samlar kraft som gått förlorat under höst/vinter nu så man orkar med resten av året... Spritter i hjärnan och jag ser jobb överallt, inte bara hos mig utan hos grannar. Men vill ju inte påpeka att jag tycker dem borde fixa till eller låta sniken och erbjuda mina tjänster mot betalning...

 

Får skicka ut ett litet papper där jag erbjuder MIG själv och mina tjänster (Ej sexuellla) hahaha... Utan rasta hunden, klippa gräs, rensa ogräs och andra saker som kanske kan vara svårt att klara av...

 

Går ut igen och funderar på saken... Solvarma Kramar !!!



 
 
hanna

hanna

1 april 2009 14:56

ja det är såååå härligt ute,,,,ha en fortsatt bra eftermiddag,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
mickis

mickis

1 april 2009 17:24

Micke, Mr handyman fixar med trädgård & snickerier medans du blir frier...

http://mermickis.blogspot.com

 
Ingen bild

Ullisen

1 april 2009 19:02

Underbart vårväder =) då börjar det spritta i både det ena och andra hihi..
Härligt att som du skriver ta till vara de första goa vår sol strålarna..
även våra fyrbenta vänner,får vår-rus ..
ha det gott i vårsolen
ullisen

 
soffie

soffie

1 april 2009 19:30

å nu är det snart nedsläpp,

http://soffie69.blogg.se

 
Ingen bild

Micke

1 april 2009 20:24

Svar Ullis:

Kul att du fortfarande läser och hälsar på... Mmm de är mysigt med sprittandet ;) Önskar dig allt underbart på denna jord vännen... Kram

 
Sarah

Sarah

1 april 2009 21:46

Låter som en alldeles förträfflig dag...själv har jag fått sitta inne hela dagen, medan solen strålade så mycker bara en vårsol kan. Då är det en liten tröst att HV vann..sorry men svågern håller på dem o då kan jag bara inte..... Ha en bra kväll!

http://sarahserenad.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards