•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Michael - 4 september 2009 21:42





Rena anstormningen till mig idag...


Såklart jag förstår att ni har fullt upp med eget och inte har tid med att besöka lilla mig som har det enormt tråkigt och vill prata av mig så jag skriver en liten stund och hoppas det släpper automatiskt...


Inväntar sambon som snart ska dyka upp sen blir det väl lite zappa i soffan innan jag kryper ner och somnar snabbt hoppas jag. Ska ju jobba mellan 09-15:15 imorgon så lite kraft i reserven måste jag ha annars blir det som idag då jag nästan somnade vissa stunder...


Ska kolla lite vad vår designer gjort med hemsidansen kryper jag upp i soffan med tända ljus och idisslar lite chips...


Godnatt & Sköt om er !


 

Av Michael - 4 september 2009 19:22




Tillägnas den som önskar den känns rätt...





Av Michael - 4 september 2009 18:58




VEM FAN ÄR HAN & VAD GÖR HAN I MIN DATOR ?

Av Michael - 4 september 2009 07:45





Ingen ork eller lust att blogga igår...


Sen hade jag enorm frossa efter en cykeltur i hällande ösregn så jag duscha och tog tag i hemläxan jag tagit med mig från jobbet. Ska göra en order på fiskegrejor så jag fick snällt gå igenom det som skulle beställas...


Ska egentligen inte sitta här utan jag borde göra klart maten til jobbet så jag avslutar med att önska er alla en riktigt skön fredag och hoppas ni får en riktig härlig fredagsmys...


Hörs ikväll !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards