•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Michael - 26 februari 2010 20:24



 


Men orkar inte äta...

Vi åt middag klockan 12 och nu är magen vrålhungrig.

Tog det sista av räkorna från igår men det sa ju

" BOOOOONG "

Likt en kyrkklocka i magsäcken och jag måste nog

ta mig en macka innan sängen annars blir ja galen.



Har äntligen lugnat ner nerverna efter PUCKOT

jag och Leo mötte under promenaden.

Roligt att ha gett er läsare ett gott skratt för efter att

ha läst vad jag skrev och sett era kommentarer kunde

jag faktiskt inte låta bli att skratta åt det själv...



Ska snart krypa ner trots att klockan endast är före 21.

Har varit vaken sen 5 imorse så det började redan vid

5 idag att gnuggas ögon för att få bort JB´s grus.



Imorgon ska vi handla mat åt sambons mormor

så jag får snällt följa med och kanske finner jag

något roligt själv som jag bara

MÅSTE

helt enkelt ha eftersom det är såå nödvändigt...


GODNATT



 







Av Michael - 26 februari 2010 18:15





Som jag mötte under promenaden med Leo.

Gick under ett träd så sikten var inte riktigt va den skulle.

Men efter att han gått förbi oss vrålar han till:


- Plocka för FAN upp skiten efter hunden.


Jag tänder till direkt, vänder mig om och replikerar:


- MIN HUND SKITER FÖR FAN INTE TALLKOTTAR !


Sen gick vi hem...


   

Av Michael - 26 februari 2010 16:31





Med att vara ensam hemma...

Man slipper se OS på tv !


YAHOOOO ! ! !




Av Michael - 26 februari 2010 13:51




Ja egentligen har jag varit hemma ett tag nu.

Ville smälta allt som finns runtom nu och sen

smälta maten som rann ner i våra magar på McD efter att

vi shoppat på Biltema...




Känns ovanligt att sitta här hemma helt ensam.

Ingen hemma mer än jag & Leo eftersom resten av

familjen är i Danmark. Sambon och barnen tog en resa till

Fredrikshamn så ungarna kom hemifrån lite och utanför

50 skyltarna som någon vis människa brukar säga...



Har inte en aning om vad jag ska göra bara.

Eller jo det vet jag faktiskt, jag måste ringa och kolla

upp vad som krävs för att vi ska kunna driva våran hemsida.

Har inte gjort uppdateringar på den eftersom vi har svårigheter

med att lägga upp sidan på ny server...



Comhem har den nu men nästa vecka

har vi Telia och ingen server att lägga hemsidan på.

Därav kommer hemsidan ligga nere tills jag ordnat detta.

Visst är det sent påtänkt men gjorde ett försök förra året som misslyckades

grovt av dom som tillhandahåller oss med vårat domännamn

att jag tappade lusten totalt...



Ska nu se vad som sker... Håll tummarna !!!


   

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards