•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Michael - 12 september 2010 22:14







Tog jag ikväll.

Vädret underbart och varför

jag inte fotade mer än vad jag gjorde

har jag inte en blekaste aning om.



Är det så här förresten som man

menar att politiker surfar/skatar på vågen ?


 

-Ungdomarna har gjort en ramp av planket -



Fotade "liten" buske som jag så länge siktat in mig på

och jag hoppas att min numera egna

kommer att bli lika gigantisk som denna...



 


Avslutar med en hemsk bild av mig själv

och önskar alla en riktigt

Underbart God Natt...



    

Av Michael - 12 september 2010 12:31






Tänk om jag vore en fågel,
jag skulle skydda dig med mina vingar.

Tänk om jag vore ett täcke,

jag skulle värma dig om natten.

Tänk om jag vore din dagbok,

jag skulle veta dina innersta tankar.

Men tänk om jag vore mig själv,

så att jag skulle kunna bli älskad

av dig.

Av Michael - 12 september 2010 11:28






Hunden nykissad, magen mättad.

Vad ska man hitta på nu då ?

Ja det finns säkert massor att göra egentligen

men just nu kommer jag inte på en enda sak.



Fast jag skulle helst haft lite extra pengar nu

så jag fick ändra om i blomlådan utanför.

Den ser verkligen tråkig ut och skulle behöva

lyftas upp en aning...



Färgglad Ljung, prydnadskål och lite

som hänger ner...

Ja det finns en del tankar om hur

men ska få det från papper till

handling och det kan ta tid.



Får Googla lite och se vad ja kan finna...

Av Michael - 12 september 2010 10:37






Ja att sonen är vaken tidigt förvånar mig inte.

Men när jag vaknar vid 10 sätter mig vid datorn så

hör jag till min förvåning att dottern är vaken.


- HALLELUJA -



Nu ska man väl inte dra för många växlar av detta

men man börjar ju fundera på vad som hänt.

Detta är ett barn som normal sover bort hela helgerna

och gör det länge (13-14) ska ni veta...



På tal om klocka...

Måste snabbt avsluta och gå ut med Leo.

Han börjar vanka oroligt så fort man reser sig

ur stolen så han vill nog gå ut.



Kikar in senare !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards