•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Michael - 15 september 2010 21:01







Ja ungefär så känner jag mig just nu.

Trött, sliten, och fullständigt väck i skallen.

Suttit framför tv:n nu efter middagen och sett på

Extreme Home Makeover.



Inte ett öga torrt.

Ja det kan nog anses som mesigt när en

fullvuxen karl grinar när han ser på tv.

Men jag tröstar mig med att jag

inte är ensam så det känns som Pampers...



TRYGGT !



Annars har inget exclusivt hänt under dagen.

Lite humor, väggbygge och massa nya varor

har kommit in i butiken så välkomna

alla ni som har vägarna förbi...



Kroppen har fortfarande inte acclimatiserat

sig så värken i skinkor och bakre lår sitter snällt

kvar och påminner mig om min ringa ålder...



Ska nog vila ögonen snart känns det som.

Lär inte dröja länge innan man slocknar ikväll.

Kommer vinna över JB utan tvekan.



Tackar för mig och all respons från nya och

gamla vänner, klasskompisar som orkar

och har viljan att läsa om mitt liv...



TACK !

  

Av Michael - 15 september 2010 07:37







Ja det finns gott om dom just nu.

Ena dagen mår man toppen (trots enorm värk) och

sen vänder det och går åt helt fel håll.



Massa saker som snurrar runt.

Många måsten, mångra frågor, en del svar

ganska självklara men som jag inte vill inse.



Säkert inget ni vill läsa om denna

tidiga morgon så jag går ner och fixar lunchen.

Kommer behöva massa föda för det kommer

vara fullt upp hela dagen...



Ha en bra dag !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards